K keijokos Aktiivinen jäsen Viestejä 1 978 13 Huhtikuu 2016 #1 Saako tuohon navigaattoriin mistään nopeusnäyttöä näkyviin. Malli on siis vakiovaruste jossa irroitettava sd kortti.
Saako tuohon navigaattoriin mistään nopeusnäyttöä näkyviin. Malli on siis vakiovaruste jossa irroitettava sd kortti.
A ArskiGS Vieras 13 Huhtikuu 2016 #2 Vs: Megane 3 2011 Tom Tom keijokos sanoi: Saako tuohon navigaattoriin mistään nopeusnäyttöä näkyviin. Malli on siis vakiovaruste jossa irroitettava sd kortti. Klikkaa laajentaaksesi.. Sanoisin että ei saa. En ainakaan ole itse saanut. Auto tosin GS mutta sama navi.
Vs: Megane 3 2011 Tom Tom keijokos sanoi: Saako tuohon navigaattoriin mistään nopeusnäyttöä näkyviin. Malli on siis vakiovaruste jossa irroitettava sd kortti. Klikkaa laajentaaksesi.. Sanoisin että ei saa. En ainakaan ole itse saanut. Auto tosin GS mutta sama navi.
P Palosella Pelaa vaan Viestejä 131 25 Toukokuu 2016 #3 Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Kyllä muuten saa. Menet menuun, sieltä ihan lopusta löytyy tila yms nappi. Siitä avaat sen niin näkyy satelliittien määrä ja oikea nopeus.
Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Kyllä muuten saa. Menet menuun, sieltä ihan lopusta löytyy tila yms nappi. Siitä avaat sen niin näkyy satelliittien määrä ja oikea nopeus.
K keijokos Aktiivinen jäsen Viestejä 1 978 26 Toukokuu 2016 #4 Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Ok siellä on semmoinen mutta en saa sitä näyttöä kartan kanssa. Näyttää kyllä nopeusrajoitukset ja vilkkuu kun ylittyy mutta ei muuta
Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Ok siellä on semmoinen mutta en saa sitä näyttöä kartan kanssa. Näyttää kyllä nopeusrajoitukset ja vilkkuu kun ylittyy mutta ei muuta
P Palosella Pelaa vaan Viestejä 131 26 Toukokuu 2016 #5 Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Ei sitä samaan aikaan saakaan. Meillä on riittänyt, että on tarkistettu nopeusmittarin virhe sieltä ja sen mukaan ajeltu
Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Ei sitä samaan aikaan saakaan. Meillä on riittänyt, että on tarkistettu nopeusmittarin virhe sieltä ja sen mukaan ajeltu
K keijokos Aktiivinen jäsen Viestejä 1 978 26 Toukokuu 2016 #6 Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Irrallaan olevissa tomtomeissa se on onnistunut ainakin kolmessa jotka meillä on ja myös puhelimen navissa aina mutta ilmeisesti ei tässä.
Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Irrallaan olevissa tomtomeissa se on onnistunut ainakin kolmessa jotka meillä on ja myös puhelimen navissa aina mutta ilmeisesti ei tässä.
Tmex Clio IV Viestejä 453 26 Toukokuu 2016 #7 Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Renu on halunnut blokata tehdasasenteisesta TomTom GPS:stä tarkan nopeusnäytön kokonaan pois. Mulla on kartan päivityksen kanssa haasteita mutta ne on TomTomin jonkin serverihässäkän syytä, käyttäjätunnuksen luonti ei onnistunut.
Vs: Megane 3 2011 Tom Tom Renu on halunnut blokata tehdasasenteisesta TomTom GPS:stä tarkan nopeusnäytön kokonaan pois. Mulla on kartan päivityksen kanssa haasteita mutta ne on TomTomin jonkin serverihässäkän syytä, käyttäjätunnuksen luonti ei onnistunut.