Meganisti98
Nuorempi jäsen
- Viestejä
- 8
Megane on aika-ajoin poltellut absin merkkivaloa, mutta on saattanut kadota. Jossain vaiheessa jäi valo palamaan, ja katsastukselle piti saada valot pois. Koodit lukuun, ja vikakoodi DF026 mätkähti tauluun, oikean etupyörän absista. En muista tarkalleen koodia ja kuvaakaan ei ole kun luuri meni vaihtoon.
Testerillä seurailin live-dataa ja oikeasta etupyörästä ei tullut nopeustietoa ollenkaan. Vaihdoin anturin, kun se oli edellisen omistajan toimesta patentoitu kevi-teipillä. Uusi anturi paikalleen, ja siltikään nopeustietoa ei tule.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin laakerin vaihto? Näissä ei ilmeisesti mitään "tavallista" ABS-kehää ole, vaan laakerissa on jokin magneetti?
Testerillä seurailin live-dataa ja oikeasta etupyörästä ei tullut nopeustietoa ollenkaan. Vaihdoin anturin, kun se oli edellisen omistajan toimesta patentoitu kevi-teipillä. Uusi anturi paikalleen, ja siltikään nopeustietoa ei tule.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin laakerin vaihto? Näissä ei ilmeisesti mitään "tavallista" ABS-kehää ole, vaan laakerissa on jokin magneetti?