rellunpippana
Aktiivinen jäsen
- Viestejä
- 1 842
Oliko ne Lagunassa jousen päällä vai alla ne kääntölaakerit. En oikein löytänyt hintaakaan sillä nimellä. Eli mitä maksaa ja onko iso työ? 2,0 RT -97.
clioyksi sanoi:Samaa hommaa tiedossa täälläkin päin siis näinkö: Auttakee osaamatonta
iskari irti ylhäältä ja alhaalta (onko muuta irroitettava ?)
- jousi puristimilla kasaan
- tämä syntynyt nippu pois edestä, mutta mitä sitten...
- miten laakeri on siellä ALHAALLA kiinni, lähteekö helposti pois jotta voi laittaa uuden tilalle
...... :-[onko ylipäätänsä itse vaihdettavissa
clioyksi sanoi:- miten laakeri on siellä jossakin yläpäässä kiinni, lähteekö helposti pois jotta voi laittaa uuden tilalle
...... :-[onko ylipäätänsä itse vaihdettavissa
PappaX sanoi:Relluissa käytetään, ainakin vanhemmissa, yleensä elliptisiä kierrejousia.