lagunan avainkortti

patteri

Nuorempi jäsen
onko mitään kotikonstia , millä sais kortin toimimaan , muuten toimii paitsi ovet ei aukia.
voiko korttia itse avata mitenkään . sen verran sain raotettua , että sain painettua sitä nappia sisäpuolelta , mut ei ota kontaktia. onko neuvoa kellään

jaho

Aktiivinen jäsen
Vs: lagunan avainkortti

Tästä löytyy netistä monia keskusteluja. Todennäköisesti mikrokytkin irronnut liitoksista. Itse vaihdoin toiseen korttiini molemmat napit kun lukitusnappi lähti irti. Korjauspalvelua löytyy myös britanian maalta osoitteesta: http://www.keyrepair.co.uk/

On kuulemma toimiva palvelu, itsellä ei tosin kokemusta asiasta ole.

Jokke Hki

Nuorempi jäsen

Itseltä hajosi lukitusnapit molemmista korteista ja käytin kortti kerrallaan tuolla briteissä korjattavana.
Ensimmäinen kortti tuli takaisin n. 2vkon päästä kun suomen postilaitoksessa ei osata kirjoittaa annetun tekstin mukaan olivat penteleet laittaneet väärän osoitteen saapumisilmoitukseen. Toinen tuli n. viikossa takaisin, otin samalla uuden muovikuoret jälkimmäiseen korttiin, minulla homma toimi hyvin. Eli tyytyväinen asiakas.

Ennen postitusta jätin itselleni sen 'kovan' avaimen ihan varmuuden vuoksi ja mainitsin myös lähetteessä ettei tule turhia värinkäsityksiä.

Niin ja maksoin PayPalilla.

patteri

Nuorempi jäsen

paljon tulee hintaa jos lähettää sinne korjattavaksi .
kyllä on maailman huonoin keksintö, tuo avainkortti.
pakkasella ei välilläsammu virrat , no onneksi kohta tulee kesä ja renault toimii sit moitteettomasti ::)

jaho

Aktiivinen jäsen

Tuolta sivuilta jonka linkitin kun katsoo niin kortin korjaus 32 puntaa eli noin 38 euroa. Kannattaa ottaa samalla uudet kuoret korttiin ja ne maksavat 15puntaa eli vajaa 18 euroa. Yhteensä tuo näyttäisi kustantavan 56 euroa.

Itsellä maksoi uudet kytkimet ja kuoret vajaa 20euroa, joten jos itseltä tai joltain tuttvaltasi löytyy tinaus taitoa ja elektroniikka tietämystä niin kannattaa ainakin harkita itse korjausta.

Ylös Bottom