No niin!! Nyt on sitten takaripustuksen (akselin) kumityyny irronnut vulkanoinnista,kolisee
Lieneekö muilla ilmennyt samaa vikaa?Vai onko peräti tyyppi vika? Tietääkseni kumityynyt on jo vaihdettu kertaalleen.Saatavuus tietenkin vain alk.peräisenä? mikä lienee hintaluokka?
Ja tietty Ranskalainenhan on suuressa "VIISAUDESSAAN"laittanut kumityynyt lappeelleen,että varmasti repeää irti esim.renkaan vaihdon yhteydessä!!!

Ja tietty Ranskalainenhan on suuressa "VIISAUDESSAAN"laittanut kumityynyt lappeelleen,että varmasti repeää irti esim.renkaan vaihdon yhteydessä!!!