Laguna -97 takalasin lämmitin ja penkinlämmittimet eivät toimi

Timo

Nuorempi jäsen
Hei! Osaisiko joku neuvoa, mistä kannattaa tutkia, kun takalasin lämmitin on ainakin poissa pelistä ja penkinlämmittimetkin tuntuvat merkillisen tehottomilta? Sulakkeet kummassakin ovat ehjät, ja sulaketaulu näyttää päällisin puolin ehjältä. Ohjaako niitä kumpaakin jokin termostaatti?

Henkka 80

Jäsen
Vs: Laguna -97 takalasin lämmitin ja penkinlämmittimet eivät toimi

Mulla oli samat viat ja lisänä lasinpyyhkimet ei pelannu. Sulakerasiahan se. Sen saa tietty korjatuakin hyppylangoilla tai sitten vaihtamalla sulakerasian. Itse vaihdoin tuon rasian. Nyt pelaa taas.

Timo

Nuorempi jäsen

Kiitos vastauksesta! Unohdin mainita aiemmin, että sekä takalasin lämmittimen, että penkinlämmittimen merkkivalot kuitenkin palavat, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan??

kyrtsi

Jäsen

tarkastappas peräkontissa vas.puolella oleva valkoinen liitin onko siitä sulanut liitin ja tuleeko sinne asti virtaa.jos ei tule virtaa niin sitten vika menee sähkökeskuksen pohjassa olevaan liittimeen tai itse keskukseen.peräkontista joudut purkaa vasemman puolen sivuverhoilun irti ja liitin sijaitsee noin puolessa välissä.pitäis olla helppo juttu myös valkoihoiselle. paksut johdot muistaakseni valkoiset.

Henkka 80

Jäsen

Timo sanoi:
Kiitos vastauksesta! Unohdin mainita aiemmin, että sekä takalasin lämmittimen, että penkinlämmittimen merkkivalot kuitenkin palavat, mutta mitään ei tunnu tapahtuvan??
Kun penkin lämmittimet on pois päältä niin palaako merkkivalo himmeästi? Entä soiko valosummeri jos auto on käynnissä ja valot päällä? Nämä oli myös mulla.
Voihan se tietysti olla penkinlämmittimen vastuskin entinen. ::)

Henkka 80

Jäsen
Vs: Henkalle

pännä sanoi:
Oliko sulakerasian vaihto hankala homma?
Eipä tuo mikään mahdoton. Tunnin verran siinä meni. Väärin sitä ei voi asentaa koska on niin hyvin nuo piuhojen liittimien värit merkitty. Releet ja muutama sulake sit siirtää rasiasta toiseen. 95% sulakkeista tuli mukana kun tilasin Relluosasta tuon rasian.

Ylös Bottom