Laguna -97 keskuslukituksen kauko-ohjaus

markus

Jäsen
Moikka

No niin se on sit eka kerta täällä...

Elikkäs kysymys, lagunan kaukosäädin ei toimi kuin auton vierestä, patterit vaihdettu ja putsailin
sen katos olevan yksikön vaik ei siel kyl likaa ollut, onko muilla sama ongelma, eli onko ihan renaultin
vakio juttu ettei ole kantavuutta??

Sit viel sellainen et pystyykö siihen itse ohjelmoimaan avaimen toisesta samanlaisesta helposti?

Kiitoksia jo etukäteen...

-Markus-

Pikkuhukka

Jäsen
Vs: Laguna -97 keskuslukituksen kauko-ohjaus

markus sanoi:
Elikkäs kysymys, lagunan kaukosäädin ei toimi kuin auton vierestä, patterit vaihdettu ja putsailin
sen katos olevan yksikön vaik ei siel kyl likaa ollut, onko muilla sama ongelma, eli onko ihan renaultin
vakio juttu ettei ole kantavuutta??

-Markus-

Kyseessä on ominaisuus. Uudemmissa malleissa keskuslukitus ei ole enää infrapunalla.

markus

Jäsen

Juu ok.

Sit tuli viel mieleen sellainen et tos -97 vuotisessa ei ilmeisesti ole ajonestoa,
en ainakaan itse keksinyt millai toimis ja ovet lukos avaimella käyntiin.

rellunpippana

Aktiivinen jäsen

Eipä siinä taida ajonestoa olla. Kauko-ohjaimesta on täällä paljon vanhoja juttuja - koita hakea niitä. Se kannattaa vaihtaa edulliseen tarvikeohjaimeen. Itse vaihdoin ja olen kyllä ollut tyytyväinen. http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=623.15
kokeile vaikka tuolta.

P

PappaX

Vieras

Jatek oli muuttanut sivujaan. Mikä niistä niiden tarjoamista paketeista soveltuu paraiten korvaamaan alkuperäistä?
Ja siis tosiaankin ohjaa myös ajoneston poies päältä?

Ylös Bottom