Laguna 3 sähköinen käsijarru ohjelmointi

JTK81

Nuorempi jäsen
Viestejä
10
Olisko kellään tietoa mikä neuvoksi. Korjaamolla vaihdettiin rikkinäisen tilalle käytetty käsijarruboxi. vanhalla osalla ei ollut automaattista päälle kytkentää kun sammuttaa ja nyt on ja se toimii hyvin mutta kun yritin manuaalisesti käyttää niin herjaa vikaa. edelleen kuitenkin toimii automaattisesti. eli onko tää vaan ohjelmointihomma vai mikähän auttaisi.
 

MTI

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 138
Kyllähän se pitäisi toimia sekä automaatilla että manuaalisesti. Automaatin voi tietokoneella kytkeä pois käytöstä.
 

JTK81

Nuorempi jäsen
Viestejä
10
Joo täs vähän selvittelin asiaa niin vaatii vissiin aina ohjelmoinnin ku otetaan eri autosta tuo osa eli siinä varmaan vika. Pitää ohjelmointia selvitellä seuraavaksi Onnistuisiko jossain muualla vai onko merkkiliike ainut vaihtoehto
 

JTK81

Nuorempi jäsen
Viestejä
10
Jaa nyt vikakoodit poistettiin ni taas toimii hyvin sekä auto että manuaali. Mut edelleen laittakaa viestiä jos ollut vastaavaa niin onko se ohjelmointi sittenkään pakollista
 
Ylös Bottom