Olisko kellään tietoa mikä neuvoksi. Korjaamolla vaihdettiin rikkinäisen tilalle käytetty käsijarruboxi. vanhalla osalla ei ollut automaattista päälle kytkentää kun sammuttaa ja nyt on ja se toimii hyvin mutta kun yritin manuaalisesti käyttää niin herjaa vikaa. edelleen kuitenkin toimii automaattisesti. eli onko tää vaan ohjelmointihomma vai mikähän auttaisi.