Laguna 2 Start nappi

patekka

Jäsen
Eikös start pitäs tapahtua kun vain kerran painaa nappia? Mulla sitä joutuu pitämään pohjassa niin kauan että starttaa.. Jos sen kuuluisi kerrasta startata niin mistä etsiä vikaa?

patekka

Jäsen
Vs: Laguna 2 Start nappi

Voiko sitä korjata vai joutuuko ostaa kokonaan uuden? Maksaa tietenkin maltaita... Mulla ei oo kyllä ikinä ollu näin paskaa autoa kun tää Laguna, ei se oo tainnu ehjää päivää nähdäkkään!

kyrtsi

Jäsen

sieltä lukijan sisältä menee sellanen muovi klipsi poikki ja se ei tiedä acc asentoa.lukijan hinta riippuu onko hands free vai tavallinen lukitus sydeemi.

patekka

Jäsen

Avasin lukijan, etuosassa oli muoviklipsu jota kortti painaa alaspäin kohti jotain punaista kumia, se oli ehjä, pitäiskö siellä kenties olla muita klipsuja?

kyrtsi

Jäsen

toimiiko radio kun työnnät kortin vähän yli puolenvälin lukijaan.ei pohjaan.

patekka

Jäsen

Toimiihan se vaikka ilman korttiakin jos sen painaa päälle, mutta muuten mitäään ei tapahdu ennenkuin kortti on pohjassa. Ja se ehjä muoviklipsu joka siellä on sijaitsee siis etuosassa eli lähimpänä nokkaa ???

RB

Laguna II 3.0 V6 Break -03

Meidän perheen Laguna II:ssa meni tuo starttinappula samanlaiseksi toissa talvena. En kyllä lähtisi sen takia vaihtamaan kortinlukijaa, että nappia joutuu painamaan sekunnin kauemmin (tai en kyllä tiedä lähteekö alkuperäisen viestin lähettäjän auto niin helposti käyntiin). Tarvitseehan "oikeissakin" autoissa vääntää avainta niin kauan ennen kuin auto lähtee käyntiin.

Lagunoissa menee niin paljon rahaa kaikkeen muuhun esim. sytytyspuoliin, että jos auton ylipäätänsä saa käyntiin, niin se riittää minulle.

Theros

Aktiivinen jäsen

Sen muovisen klipsun voi korjata. Laitat pikaliimalla ne pätkät yhteen. Anna kuivua ja laitat esim pätkän rautalankaa pikaliimalla kiinni siihen klipsun päälle "vahvikkeeksi". Toimii. Kokeiltu on ja kaksi kappaletta olen jo niitä korjannut tällä tavalla (eri autoista).

Ei tarvitse maksaa 360 €.

Ylös Bottom