Millä periaateella toimii kyseisen vuosimallin ajonesto?Kela virtalukon ympärillä Siemens 37.Tuli tilattua Ranskasta uusi avain ko .ajopeliin rungon numeron perusteella,mutta virtalukkoon se ei käynyt
.Lukon otin irti ja yritin käynnistellä pohjasta ruuvarin avulla,avain oli kelan sisällä .Avain kyllä aukaisee keskuslukon ja sulkeekin,mutta, mutta mikä olisi oikea tie avaimen ja ajoneston liittämiseksi yhdeksi paketiksi?
Kuuluuko ajoneston merkkivalon vilkkua silloin kun virrat on päällä vai miten? :-\
paljon oon lukenut ajonestoista/Renaulteista mutta ihan selkeää vastausta en ole löytänyt ( HUOM ON MUISSAKIN MERKEISSÄ AJONESTON KANSSA ONGELMIA) lohduttavaa.Olisivat kehittäneet muun kuin elektroniikalla toimivan varkaudeneston
No niin kävin starttailemassa ja startatessa ainakin tuo pieni punainen vilkkuva paholaisen valo sammu ( kuuluko tehdä niin? )syttyi hetken päästä starttauksen jälkeen
moottori hörähti kerran 2-3 sek ja sen jälkeen ei elonmerkkiä :
startatessa nopeusmittari nousi n. 20 km/h mutta kierroslukumittari oli nollissa. Huom tein kaikki manooverit joita olen lukenut palstoilta,keskuslukko päälle pois avainta osoitettu tunnistimeen siellä peilin takana ,putsattu ko.tunnistin liittimineen, Mittailtu sulakkeet,niin konehuoneen puolelta kuin kabiinista,sitten pimeys yllätti,että tältä päivältä homma ohi mitä nyt googletan ajoestosta,antureista ym,ym ohituksista...
;D
Kiitokset a.e. Pitää ruveta käännös hommiin
Kuuluuko ajoneston merkkivalon vilkkua silloin kun virrat on päällä vai miten? :-\
paljon oon lukenut ajonestoista/Renaulteista mutta ihan selkeää vastausta en ole löytänyt ( HUOM ON MUISSAKIN MERKEISSÄ AJONESTON KANSSA ONGELMIA) lohduttavaa.Olisivat kehittäneet muun kuin elektroniikalla toimivan varkaudeneston
No niin kävin starttailemassa ja startatessa ainakin tuo pieni punainen vilkkuva paholaisen valo sammu ( kuuluko tehdä niin? )syttyi hetken päästä starttauksen jälkeen
moottori hörähti kerran 2-3 sek ja sen jälkeen ei elonmerkkiä :
;D
Kiitokset a.e. Pitää ruveta käännös hommiin