S Skegge Nuorempi jäsen Viestejä 7 15 Huhtikuu 2020 #1 No moro taas voiko löysällä oleva sytytys puola sytyttää moottorin häiriö valon oli yhdestä puolasta kiinnitys ruuvi löysällä?
No moro taas voiko löysällä oleva sytytys puola sytyttää moottorin häiriö valon oli yhdestä puolasta kiinnitys ruuvi löysällä?
meganekuski Aktiivinen jäsen Viestejä 862 15 Huhtikuu 2020 #2 En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen mutta uskoisin että olisi järkevää lukea vikakoodit jollain Renault-yhteensopivalla lukijalla.
En osaa vastata varsinaiseen kysymykseen mutta uskoisin että olisi järkevää lukea vikakoodit jollain Renault-yhteensopivalla lukijalla.
MTI Aktiivinen jäsen Viestejä 2 143 15 Huhtikuu 2020 #3 Ei mulla ainakaan tullut mitään vaikka pidempään ollut kierteet korkannut.
Mustis v6 Aktiivinen jäsen Viestejä 2 200 15 Huhtikuu 2020 #4 Täällä kun aina kehotetaan tarkistaan maadoitukset... Puolahan saattaa maadottaa kiinnitysruuvin kautta.
Täällä kun aina kehotetaan tarkistaan maadoitukset... Puolahan saattaa maadottaa kiinnitysruuvin kautta.
S Skegge Nuorempi jäsen Viestejä 7 15 Huhtikuu 2020 #5 Ajattelin itse myös sitä maadoitusta kun siin puolas on se kupari rinkula siin pultin alla ja oon testerillä katsonut niin välillä on sytytyskatkos virhe toki nyt ei vielä ole syttynyt häiriö valoa kun vastikään huomasin ruuvin olevan löysällä
Ajattelin itse myös sitä maadoitusta kun siin puolas on se kupari rinkula siin pultin alla ja oon testerillä katsonut niin välillä on sytytyskatkos virhe toki nyt ei vielä ole syttynyt häiriö valoa kun vastikään huomasin ruuvin olevan löysällä