Karvalakki
Jäsen
- Viestejä
- 445
Mystisiä hetkellisiä vikoja ilmennyt. Vaimo soittaa ja sanoi että töihin mennessä juuri ennen perille pääsyä oli käsijarruvalo, service-valo, abs-valo ja stop-valo syttynyt. Kotiin päin lähtiessä startatessa ok, mutta hetken aikaa tyhjäkäyntiä käydessään olivat taas valot syttyneet ja palaneet kotiin saakka. Kotona lähdin kokeilemaan autoa, mielessä mahdolliset tuhansien eurojen korjauskulut. Auto käyntiin, kaikki OK, valot ei syty. Ajossa jarrut toimi hyvin ja usean jarrutuksen jälkeenkään ei mitään vikaa ilmaantunut. Mikä tämänkin vian nyt aiheutti? Olisiko väärään paikkaan kerääntynyt ja jäätynyt suolainen loska syyllinen?
Alkuviikosta toinen säikäytys, luulin että tyhjäkäyntimoottori reistailee. Vaimo tuli töistä ja auto toimi. Lähdettiin melkein heti kauppareissulle. Auto normaalisti käyntiin, pakki päälle ja menoksi. Kesken pakituksen tuntui että kierrokset ei tahdo laskea kaasusta päästäessä. Matkan aikana vaihteiden vaihdon välillä kierrokset jäi n. 2000+ kierrokseen ja moottorijarrutuksesta ei tietoa. Kaupasta kotiin päin lähdettäessä kaikki ok ja ei sen jälkeen ole oireillut yhtään. Mikäköhän tämänkin aiheutti?
Alkuviikosta toinen säikäytys, luulin että tyhjäkäyntimoottori reistailee. Vaimo tuli töistä ja auto toimi. Lähdettiin melkein heti kauppareissulle. Auto normaalisti käyntiin, pakki päälle ja menoksi. Kesken pakituksen tuntui että kierrokset ei tahdo laskea kaasusta päästäessä. Matkan aikana vaihteiden vaihdon välillä kierrokset jäi n. 2000+ kierrokseen ja moottorijarrutuksesta ei tietoa. Kaupasta kotiin päin lähdettäessä kaikki ok ja ei sen jälkeen ole oireillut yhtään. Mikäköhän tämänkin aiheutti?