Löytyiskö Renault alkuperäisien "Vega" alumiinivanteiden keskiöitä??

Rantalainen

Sir Niko Rantalainen
Tervehdys rakkaat Renaultisti-ystäväni!

Oisko kellään Renaultin alkuperäisien "Vega" alumiinivanteiden keskiökapseleita tarjolla kun itsellä mulla on näitä kyseisiä vanteita kolme sarjaa harraste-Relluihini niin niihin on nyt vain olemassa 7kpl keskiökapseleita ja tarve olisi 1-5kpl lisää niitä keskiökapseleita että, saisin nämä kaikki vanteet aktiivi-käyttöön ihanien Rellujeni alle tai se yksi keskiö ainakin kun jostain olisi mahdollista saada näihin niin ainakin kaksi vanne sarjaa olisi sitten mahdollista pitää aktiivi-käytössä vanteista..

Näitä keskiöitä oli näissä vanteissa käytössä myös eri värisinäkin kuin vain hopeina niin mua ei haittaa minkä väriset ne ovat kunhan vain keskiöt löytyis jostain näihin vanteisiin ja maalipinnan kunnolla ei ole sillain väliä saan ne kapselit hiottua ja maalattua tarpeen mukaan ellei ole naarmuttomat ja kolhuttomat ja sillain..

Näitä vanteita oli käytössä aikanaan eka korisissa Meganeissa vm.1995-2002 ja eka korisissa Clioissa vm.1991-1998 ja viimeisimmissä facelift-mallin R19:sissa vm.1992-1995

Vanne on itsessänsä 6x15" ET36 4x100 teknisillä tiedoilla

Voin ostaa myös koko sarjan näitä kyseisiä vanteitakin jos on keskiöt tallessa tai osa keskiöistä vanteiden mukana edes ja yksittäisetkin tälläiset kyseiset Vega vanteet jos löytyy

Renault Vega 6x15 ET36 4x100.jpg

Maksu heti käteisenä tassuun keskiöitä tai vanteita vastaan..

Ostaja on Hämeenlinnassa

Niksu, Puh.040-7461881 kannattaa soittaa joka päivä klo.8-24 välillä tai lähetä viestiä tai laita sähköpostia : niksu.rantalainen@gmail.com

PS. Jollen vastaa tai et saa yhteyttä niin lähetä tekstiviesti niin soitan takaisin pikimmiten ja puhelimitse tavoitat parhaiden silloinkin kun olen vaikkapa välillä liikenteessä jossain niin sähköpostit ja yksityisviestit tulevat vain kotikoneelleni eivätkä välity puhelimeeni ja ne eivät ole silloin luettavissani ennen kuin palaan koneen ääreen mutta, puhelimella saa kiinni aina

Ylös Bottom