Lämmityslaitteesta jälleen kerran

Magge

Nuorempi jäsen
Moro !
Anon viisaimmilta tietoa mitä tehdä kun Meganen -98 lämmityslaite ei toimi ollenkaan. Esivastus pitäisi olla kunnossa, paneeli vaihdettu, puhaltimen moottori toimii, sulake ohjaamon rasiassa ehjä , ja puhallin toimii jompaamalla virta eri vaiheisiin mutta muuten ei mitenkään. Tuntuu että muuta vaihtoehtoa ei ole kuin vetää uusi virtapiuha paneelille. Onko laitteella jotain releitä jossain tai muita sulakepaikkoja tahi jotain kikkoja meinaan itteltä on kikkapussi tyhjä.

Yabba

Nuorempi jäsen
Vs: Lämmityslaitteesta jälleen kerran

Minulla oli tuossa omassa Laguna Breakissa (-97) samankaltainen ongelma. Huollossa kun käytti vikaselvityksessä (kallista kallista) väittivät että vika oli tuossa vastuksessa, nytten sitten eilen tehtiin itse huoltotoimia ja päädyttiin siihen että vika oli ennemminkin vastuksen virransaanti (keltaista johtoa myöten tuli kyllä herätevirta, mutta itse sähköjohtimet, paksut punaiset eivät tuoneet mitään) tämä sitten korjattiin yksinkertaisesti vetämällä virta soittimen sähköpiuhasta vastukseen. Toimii nytten sitten niin kuin ennenkin ja boonuksena vielä se, että virta on yhä saman sulakkeen takana kuin aiemminkin :)

Ylös Bottom