Keyrepair uk kokemuksia?

m1lla

Nuorempi jäsen
Uusi täällä, jonkin verran selailin jo haulla ja googletin mutta vielä jos jollakin olisi tuoreita kokemuksia brittien Keyrepair.co.uk -palvelusta.

Eli onko luotettava, ja lähinnä tuo postitus eli toimiiko tuo "international delivery" millä tavoin..siinä lienee joku seurantakoodimahdollisuus vai kuinka? Entä minkälaisena versiona olette lähettäneet avaimen sinne, tavallisena kirjeenä vai vakuutettuna lähetyksenä? Onko paypal-maksu toiminut heille moitteetta? Ja onko itse avainkortin ongelman suhteen työn jälki ollut ok?

Lieneekö muuten Suomessa pk-seudulla vastaavaa palvelua (Lagunan avainkortista kyse), Lahdessahan vissiin oli mutta jos puhutaan ihan Hki-Espoo-Vantaa?

Kiitokset jo etukäteen vastauksista! :)

a.e

Aktiivinen jäsen
Vs: Keyrepair uk kokemuksia?

Eiköhän tuo ihan luotettava paikka ole mitä tuossa vähän googletin niin kukaan ei
ainakaan haukkunut.
Itse en tosin tuota ole käyttänyt.
Noissa korteissahan oli sitä vikaa että se mikrokytkin irtoaa sieltä sisältä
ja joutuvat siihen uuden juottamaan.
Tuolla sivustolla kehoitetaan laittamaan vaan pehmustetussa kirjekuoressa ja itse
kyllä laittaisin tavallisena kirjeenä.
Jos englanti sujuu hyvin niin voihan tuonne laittaa sähköpostia ja kysellä kuinka kannattaa toimia
kun täältä kaukaa kirjeen sinne laittaa.

Luulisin kyllä että helsingistäkin löytyy kortin korjaajia rohkeasti vaan lukkoliikkeistä kyselemään
tosin hinta saattaa olla kovempi kuin tuolla briteissä.

Ylös Bottom