keltainen renkaankuva hälytysvalo palaa lagunassa.

lagunagu

Nuorempi jäsen
Kesärenkaiden vaihdon jälkeen alkoi mittaristossa palaa keltainen rekaista hälyttävä valo,sen saa kuitattua akun kenkää irti käyttämällä mutta syttyy hetken kuluttua uudelleen.Tietääkö kukaan miten saan valon kuitattua kunnolla pois,kesä vanteissa ei ole vika tunnistimia ja siitä tämä valon syttyminen ilmeisesti johtuu.

jaho

Aktiivinen jäsen
Vs: keltainen renkaankuva hälytysvalo palaa lagunassa.

Kyse on ilmeisesti rengaspaineiden hälytysvalosta? Onko talvirenkaissasi anturit rengaspaineille ja kesärenkaissa ei? Onko renkaat oikeilla paikoilla sillä ne on oltava oikein, jotta järjestelmä tunnistaa ne?

Tuon järjestelmän saa deaktivoitua rellun huollossa.

jyha

Aktiivinen jäsen

taas kerran sama saarna! laittakaa hivenen tietoa mistä autosta on kyse. >:(
jos sattuu olemaan vanhempi malli jossa ei ole rengaspainevahtia, saattaapi olla jarrupalan kulutusanturi.

Luukkonen

Aktiivinen jäsen

ja onhan se kiva kirjotella foorumille, mutta mitä sanoo ohjekirja?

jaho

Aktiivinen jäsen

Ja myös haun käyttö foorumeilla sekä googlesta yms. hakukoneilta on suositeltavaa. Niistä löytyy yllättävästi tietoa varsinkin kun vielä tuon Lontoon murteen heittää kehiin.

ake

Jäsen

Moi, vanhat konkarit näyttävät vähän liikaa omivan foorumia itselleen ,kyllä tulokkaillakin on oikeus tänne kai kirjoittaa? Itse ainakin katselen mielenkiinnolla mitä uutta on ilmaantunut palstalle,joten annetaan kaikkien kukkien kukkia. :)

jaho

Aktiivinen jäsen

ake sanoi:
Moi, vanhat konkarit näyttävät vähän liikaa omivan foorumia itselleen ,kyllä tulokkaillakin on oikeus tänne kai kirjoittaa? Itse ainakin katselen mielenkiinnolla mitä uutta on ilmaantunut palstalle,joten annetaan kaikkien kukkien kukkia. :)

Vanhat konkarit...näyttää, että olet itse minua vanhempi konkari. Katsoppa foorumille liittymispäivää. ::) Eipä aleta näin tulokkaita mollaamaan. ;D

Tottahan toki tänne on oikeus kaikilla kirjoittaa ja hienoa on kun kirjoitetaan. Vastaustakin yritin antaa heti alkuun, mutta nimenomaan kuten sanoit on mukava katsoa kun uutta tekstiä tulee. Esimerkiksi tästä aiheesta vain löytyy jo seuraavasta keskustelusta: http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?topic=4250.0

Mutta ei muutakuin kaikki vain rohkeasti kirjoittamaan. Aina kuitenkin kannattaa muistaa, että vastauksia voi tulla vaikka minkälaisia. Näistä ei kuitenkaan kannata ottaa itseensä.

Ylös Bottom