kahden euron xenonit ebaysta

Boydon

Jäsen
Tilasin ebaysta d2s polttimoparin ihan testimielessä, ja kun aiemmissa oli selvä väriero. Hintaa kertyi kahdelle polttimolle postikuluineen huimat 5.2e :D tänään tulivat ja ainaki vielä on toiminut erittäin hyvin! Onko kokemuksia kauanko kestää? Korkealta ei jokatapauksessa putoa!

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)
Vs: kahden euron xenonit ebaysta

Itselle tulee lähinnä mieleen että halpa on myös tehty halvalla = välttämättä kaikki UV-Blockerit yms. ei ole noissa fikkareissa kohillaan. Vieläpä kun se on nimenomaan kipinä-valokaari joka siellä polttimon sisällä loistaa (vrt. hitsauskipinä), niin... :o No ajan kanssa sen sitten näkee, happaneeko se umpion muovinen "pintalasi", mutta silloin se valitettavasti on jo myöhäistä => vähintään tuo "pintalasi" menee vaihtoon, ellei koko umpio :-\

Boydon

Jäsen

Jep, kiitti varoituksesta. Ja lisäksi nyt jo huomasin, että toinen polttimo välkyttelee välillä pahemman kerran => toiseen vanha polttimo kiinni = väriero taas ongelmana = molempiin vanhat ksenonit. Tästä voimme todeta että ei kannata tilata näitä halvimpia.

zeikki90

Kyllä se kuumaliimalla pysyy

On kyllä edullista :) tosin uskaltaako juuri laittaa kiinni ettei tartte umpioita alkaa vaihtelee, itse tilasin kans 4kpl tavallisia h4:sia ebaysta 2e sis postit ja hyväthän ne ovat olleet :)

HiTec

Eipä turhia höttyillä :)

Zeikki sanoi:
itse tilasin kans 4kpl tavallisia h4:sia ebaysta 2e sis postit ja hyväthän ne ovat olleet :)

No halogenin kanssa tuo UV ei silleen olekaan ongelma. Toki myös se tuottaa UV:ta jonkin verran, mutta määrä on vain murto-osa siitä mitä tuo xenonin valokaari jo ihan luonnostaankin tekee = halogenin jopa heikkolaatuinenkin lasiputki usein riittää laskemaan UV:n tasolle joka ei enää vaurioita noita muoviosia 8)

-jamo-

Jäsen

Itse aikoinaan säästin ja vaihdoin sitikkaan kiinanksenonit (D1S) kun olivat niin halvat. Viikon päästä toinen ballasti paskana >:( -> €€€ Jatkossa säästelen jossain muussa kun ei noita tarvitse vaihdella kuin ehkä 5 v välein.

Ylös Bottom