Jarruvalokytkin

maanma

Aktiivinen jäsen
Jarrovalokytkin vaikuttaa antautuneen. Saako sellaisen Espace 3een tarvikkeena?
Mahdollisesti Laguna 1ssä on voinut olla sama.

roxio

Jäsen
Varmasti saa (Motonet, Fixus jne.). En tiedä saako avattua sen kytkimen, mutta omalla Megane 2 huvikseen avasin ku temppuili. Jarruvaluot oli koko ajan päällä ja mittaristossa alkoi kaikki varoitusvalot palaa. Ajattelin mitä menetettävää mulla enää siinä on ja avasin sen ja sisällä oli kahdet kärjet - yhdet muistaakseni oli mustat ja ei yhdistänyt kunnolla. Puhdistin ne ja muistaakseni jouduin vähän vääntää niitä ja nyt on jo neljä vuotta toiminut sen jälkeen ja silloin varalle ostamani kytkin on vieläkin autotallissa.

maanma

Aktiivinen jäsen
Tuo numero taitaa viitata kolminapaiseen versioon, joka alvadin mukaan liittyy automaattilaatikkoon. Minulla jälkiasennettu vakkari vaikka automaattilaatikkoa ei ole. Siksi ehkä kolminapainen minulla.

maanma

Aktiivinen jäsen
Taisi olla väärä hälytys tämä. Jarruvalot toimii vain virrat päällä tässä autossa. Loppujen lopuksi kytkin oli kaksinapainen vaikka kolmelle paikka ja kaikkiin tulee johtoja.

2528ej

Aktiivinen jäsen
Taisi olla väärä hälytys tämä. Jarruvalot toimii vain virrat päällä tässä autossa. Loppujen lopuksi kytkin oli kaksinapainen vaikka kolmelle paikka ja kaikkiin tulee johtoja.
On tyypillistä Renaultille että jarruvalot vaatii virrat päälle. Esm. mitsussa jarruvalot syttyy ilman virranlaittoa. Minäkin tuossa kevätkesällä kun huoltelin tuota Rellua aloin tarkistaa jarruvaloja, tyrkkäsin lumiharjan penkin reunasta painamaan jarrupetalia, taakse vilkuilemaan, ei loista valo ei. Muistin syövereistä kaikui mieleen, tämä tarvii virtaa. Virta päälle niin kylläpä valoilmiö tuli.

Ylös Bottom