tänään uusittiin relluun uudet jarrusylinterit molemmille puolille, jarrurummut oli sisältä kosteat tuosta jarrunesteestä, ja ei ollut nyt uusia jarrukenkiä. Jarrut tuli kuntoon ja pito on hyvä myös käsijarrussa. Puhdistettiin huolellisesti rummut sisältä, mutta jäi vaivaamaan, onko jarruneste pehmentänyt jarrukenkien pintaa pahastikin. Lähtivät puhdistusaineella hyvin puhtaaksi. Onko kellä kokemusta vastaavasta