Huoltopaikkaa?

Rellu-94

Nuorempi jäsen
Eli ostin pari viikkoa sitten Renault Lagunan (2,0 RT -94), ja nyt pitäisi kaiken varmuuden saamiseksi saada siihen tehtyä jakopäänremontti. Itse en sitä viitsi tehdä (vaikka taito ehkä riittäisikin, Mazdaan joskus sellaisen tehnyt) eli tarvittaisiin huotoliike Varsinais-Suomen tai Etelä-Satakunnan alueelta joka sellaisen suorittaisi. Mielellään sellainen mikä tekisi sen oikein ja huolellisesti, eli kokemuksia ja hinta-arvioita kaivattaisiin niiden tekijöistä? Eli jakopäänhilppeet ja sitten varmaankin vesipumppu pitäisi vaihtaa. Ja merkintä huoltokirjaan olisi myös plussaa!

Karvalakki

Jäsen
Vs: Huoltopaikkaa?

Ite vaihdatin omaani juuri Ad-korjaamo Auto-Korsmanilla Raumalla. Koneena 1.8-8v, mutta rakenteeltanhan pitkälle sama kuin omasi. Hinnaksi tuli 570€, mutta hintaan kuului molempien etupyörien laakereiden vaihto sekä apulaitehihna myös. Vesipumppua en vaihdattanut. Osista sain hieman tutun alennusta. Työ kesti kaikkineen jotain reilu kolme tuntia. Jos pelkän jakopään hihnan hiluineen vaihtaa niin alle kolmen tunnin menee. Tunti hinta on muistaakseni siellä 58€.

Olen kaikki autoni siellä huollattanut ja tosi tyytyväinen olen palveluun ollut.

Ylös Bottom