Hankinnassa Gr Scenic 2004

Akaan_renu

Nuorempi jäsen
Olen vakaasti aikeissa investoida tällaiseen hoppaan:
Renault Grand Scenic
2.0-16V Confort Business 5d

Miellelläni kuulisin raadilta kommentteja autosta. KOhde olisi käytetty n. 50.000 km ajettu.

Luin että Scenicin viimeiselle riville ei saisi laittaa turvaistuimia, onko tosiaan näin!?!??!?! Sitten tämä vaihtoehto putoaa pois jos näin on.

Sis

Nuorempi jäsen
Vs: Hankinnassa Gr Scenic 2004

Omalta kohdaltani voin suositella. Ostin kylläkin -03/04 mallisen töpö Scenicin uutena, ja nyt sillä on matkaa taitettu 105 tkm. Versio on 1.9 diesel. Nyt olenkin harkitsemassa uutta autoa ja merkki ja mallisarja pysyy saman - nyt kylläkin töpöperä vaihtuisi Grandiin. Odottelen vielä, kunhan 2,0 dCi malli saapuu Suomeen.

Olen ollut itse tyytyväinen Sceniciin. Käytännöllisyys ja käytön helppous ovat niitä asioita, joita mm. arvostan tässä autossa. Sähköinen käsijarru, rulokaappi, erillään liikuteltavat ja irroitettavat istuimet, digitaalinen mittaristo ovat kaikki osoittautuneet erittäin toimiviksi ratkaisuiksi. Tuosta mittaristosta ollaan tietysti montaa mieltä, mutta en nyt näiden vuosien jälkeen voi yhtyä moittijoiden mielipiteisiin. Ajan kuitenkin myös analogimittarilla varustettua autoa säännöllisesti, joten vertailukohtaa löytyy.

Voipi olla, että kaikissa GS-luokan tila-autoissa on kiellettyä asentaa turvaistuinta kolmannelle riville. Turvallisuus ennenkaikkea. Miksi tämä rajoitus sulkee GS.n pois listalta? Jotenkin kuvittelisin, ko mallin koeajaneena, ettei tuo vauvan/lapsen nostelu turvaistuimeen kolmannelle riville ole kovin helppoa/turvallista nostajan selälle ainakaan.

Akaan_renu

Nuorempi jäsen

eipä se sitten sulkenutkaan pois vaan pihassa on nyt gr scenic ;D

Vähän pettyneitä oltiin tuosta lisäpenkkisäännöstä mutta mahtuu lapset näinkin. Keskivirissä vetäiseen keskimmäisen tuolin eteenpäin niin kaikki kolme istuinta mahtuu juuri ja juuri. LAgunaan ne ei enää menneet :P

On ollut mahtava ajella tuolla hopalla, rouva ei valitettavasti ole niin innokas kun on aikas lyhyt, mutta eiköhän se siitä :)

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...

Hopalla...hoppaan...katso nyt vielä kerran sen auton valmistuskilvestä, onko se hoppa vai ranskis.

Ylös Bottom