Kapineella ajeltu n. 30 tkm ja piti em. osat jo onneksi ,takuuseen, vaihtaa. Onko muilla Scenicin omistajilla ollut vastaavaa kiusaa? Alkoi oireilla pitämällä monenlaista ääntä pysäköitäessä, kun rattia piti veivata laidasta toiseen ja kun ajeli noiden hidastustöyssyjen yli.