Espace 4x4puhallinmoottori.

eeros

Nuorempi jäsen
Onko yleistä Relluissa puhallusksen käynistyminen välillä alkaa puhallus välillä ajattelee,onko välissä ennen puhallinmoottoria releitä tai vastuksia onko yleinen vika relluissa.
Olisi kiva saada joku sähköinen piirustus puhallinmoottorin toiminnasta ja mistä sellaisen löytäisi,kaikki tiedot otetään kiittäen vastaan,lämmityslaitteen kytkimelle tulee kyllä virta,kytkin on ehkä säänut vähän itseensä mistä saisi uusia tilalle tai käytettyjä,maahantuoja ei tienyt.

Reniks9

Rahat ei riitä kuin ranskalaisiin...
Vs: Espace 4x4puhallinmoottori.

Mulla Espace II:ssa vm. 1996 kestää jonkin aikaa, 6-10 sekuntia, kun vaihtaa puhalluksen suuntaa tai nopeutta.

eeros

Nuorempi jäsen

Kiitoksia,tuolaisia teki lämppärin puhallus aikaisemmin,nyt on tapahtunut että ei käynisty enään ollenkaan.
Olin jättänyt flektikytkimen suurimpaan puhallukseen ja oli käynistynyt itse ja sahanut niin kauan kun akussa oli virtaa,senjälkeen en ole saanut puhallinta pyörimään.

Tommik

Jäsen

Espacessa J 63 korimallissa on esivastukset moottoritilassa olevassa puhaltimen moottorissa. Todennäköisesti, jos puhallin ei käynnisty kaikilla nopeuksilla jokin sulake on palanut, (niitä on useampia) esivastus viallinen tai moottorin hiilet loppu. Täältä saat lisätietoa http://www.mbarak.de/espace/espaceframeset.htm tai http://www.espace-freunde.de/

eeros

Nuorempi jäsen

Kiitos noista tiedoista,kyllähän on moottori älyttömässä paikassa,hain puhallinmoottoria samasta linjasta missä ovat keskellä kaikki puhalluksen kanavat ja kenno,yllätys yllätys moottori olikin kuljettajan puolella ratin takana ja tietysti melkein konehuoneen seinässä kiinni.
Moottorille tulevaa +ja miinuskaapelia heiluttaessa alkoi puhalli toimimaan,en ole vielä keksinyt miten tuon paketin avaisi vai oliko vika vain liittoksessa,palaillaan.

Ylös Bottom