Clion käynnistyksen esto / boxin sijainti

Tinde61

Jäsen
Juu, elikkä, onko jollain tietoa missä fyysisesti sijaitsee -96 mallin Clion immo? Rattiputken ympärillä eikä hanskalokeron alla näy.. Tuhkakupin alla on kaks jotain mötikkää.

Heikmar

Aktiivinen jäsen
Vs: Clion immo

Tinde61 sanoi:
Juu, elikkä, onko jollain tietoa missä fyysisesti sijaitsee -96 mallin Clion immo? Rattiputken ympärillä eikä hanskalokeron alla näy.. Tuhkakupin alla on kaks jotain mötikkää.
Mikä on immo, tuli mieleen tästä kysymyksestä ensimmäisenä. Liekö jotain uudempaa ja paikallista autoslangia. Imusarja tai ilmastoitilaite se ei ilmeisesti ole?

Tinde61

Jäsen
Vs: Clion immo

Immobilizer.. Käynnistyksen esto. Täällä foorumissa porukat lyhentää nimen pelkkään immoon. Ei sit kukaan tiedä missä tuo boxi sijaitsee? Ja "laguna00"n ei tartte neuvoa.. Ja jos vastaukset on tyyliin " en tiedä missä se on mut mun x autossa se on tässä paikassa", ei paljon auta minua..

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Vs: Clion käynnistyksen esto / boxin sijainti

Vilkkuuko sinulla siis käynnistyksen eston merkkivalo koelaudassa,kun virrat laittaa päälle? Yksi keino on saada esto pois kuittaamalla keskuslukko kiinni ja auki. Ajonesto menee automaattisesti päälle varmaan cliossakin,kun sytytysvirta on pois päältä ja ovet auki jätettynä ilman keskuslukon käyttöä.Keskuslukon piirikortti on katonrajassa,kuivaa se vaikka hiustenkuivaajalla ja tarlista ettei antenninjuuresta tule vettä korttiin. Auton ecu on muistaakeni nokkapellin allaa rintapellissä tunkin alla. Kannattaa olla yhteydessä nimimerkki renumaniin,jos tarvitset apuja.

Tinde61

Jäsen

Ei vilku mikään valo missään. Renumänin kanssa jo olen ollut yhteydessä, ja siksi kysyinkin missä tuon immon pitäisi sijaita. Ilmeisesti mulla ei ole sitä? , ja oven kaukosäädin ei toimi. Katossa oleva vastaanotin on ok, mutta avaimessa ja vastaanottimessa on eri "sarjanumerot". Renumän kertoi että ovet ei kaukkarilla toimi ilman immoa? Näinkö se on?

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Okei. Nyt menee mututuntumalla ja voi olla että sinulla ei ole käynnistyksen estoa siinä. Keskuslukituksen kaukosäädinkin voi olla rikki ja uudenkin voi hankkia esim. purkamolta,mutta pitääkö myös ecu olla samasta autosta kuin keskuslukon säädin,muutenhan ovet saiso auki millä tahansa säätimellä.

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Tinde61 sanoi:
Immobilizer.. Käynnistyksen esto. Täällä foorumissa porukat lyhentää nimen pelkkään immoon. Ei sit kukaan tiedä missä tuo boxi sijaitsee? Ja "laguna00"n ei tartte neuvoa.. Ja jos vastaukset on tyyliin " en tiedä missä se on mut mun x autossa se on tässä paikassa", ei paljon auta minua..

Happamia sanoi kettu pihlajan...

Tinde61

Jäsen

Happamia sanoi kettu pihlajan...
[/quote]
Kiitos vaan, tämähän paljon auttoi..

MTI

Aktiivinen jäsen

Tämä ei nyt mitenkään ongelmaan liity, mut jos apuja meinaat tinde täältä saada niin kannattaa pikkasen rauhottua ja lopettaa turhat solvaukset ;)

a.e

Aktiivinen jäsen

Eikös se immo ole siinä uch boxsissa joka on kuskin jalkatilassa kojelaudan alla? tuommoinen
boxi kuten linkissä (tuo brittimalli niin ratti toisella puolella) tai sitten saattaa olla myös siellä hanskalokeron takana, itsellä ei varmaa tietoa.
Mutta kuitenkin tuo uhc ja ecu toimii käsitääkseni yhdessä ja muodostavat parin.

http://www.remotekey.co.uk/renault/renault-clio-immobiliser-bypass-1994-1998-approx/

Ylös Bottom