Clio(99) puoltaa oikealle

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demo187
  • Aloitettu Aloitettu
D

demo187

Vieras
Jeps elikkä muutaman kerran kuulu oikeesta eturenkaasta hetken aikaa semmonen hiljanen vinkuminen ja nytten ku ei oo ääntä kuulunu ni auto puolestaan tahtoo oikealle. Ratti tärisee ku viimosta päivää ja suoraan jos tahtoo ajaa ni täytyy ohjata hitusen vasemmalle. Mikähän sieltä mahtaa olla rikki? Rengaspaineet on ainaki just eikä melkee.
 
A

Aade

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

Renkaasta runko hajalla tai tasapainotus paino irronnut?
 
D

demo187

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

Missä siellä semmonen tasapainotuspaino on, jos alle kurkkis onko se siellä..? ^^
 
D

demo187

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

Ei pitäis olla ainakaa renkaasta kiinni, ku kokeilin äskön kesärenkaalla niin samat juttu tosin lievempi efekti. Puoltaa kyllä niin perkuleesti nytten. Taitaapi kuulostaa tuo laakerijuttu loogisimmalta.. Eikai auta ku huoltoon viiä mokoma.
 
P

PappaX

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

kurkkaa samalla iskarin ja jousilautasen kunto, eli paikat ehyet ja kääntyy vapaasti.
 
D

demo187

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

No sen mitä kurkkasin ni kaikki näytti ihan ehjältä siellä. Vatkaa silleen omituisesti (ja voimakkaasti) se ratti ihanku olis rengas päin mettää, mut eikait se voi sitte renkaasta johtua ku toisellakin koitin. Mitä kovempaa ajaa ni sitä vähempi se vatkaa.
 
Ö

öljy?heikki

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

Aja auto lähimmälle korjaamolle tarkastettavaksi,ettei satu vahinkoja.
 
A

Aade

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

No kokeilitko molemmille puolille toisia renkaita? Voi se ravistus johtua kummastakin eturenkaasta jos tasapainotus päin P:tä.
 
P

PappaX

Vieras
Vs: Clio(99) puoltaa oikealle

kyllä noilla oireilla heti pajalle!

Siellä on jotain tärkeää irti/löysällä/kohta irti, kun kerran vatkaus vaan pahenee. Ja aja hiljaa.
 
Ylös Bottom