Classikot erikseen

Tippakiikku

Nuorempi jäsen
Nämä sivut on ihan toivottomat hakea esim Tippaan jotain. Pitää olla jokin vuosimallirajaus tai mallirajaus. Tippaan olisi kovasti osatarpeita, mutta täällä menee päivä että löydän jotain tai on ihan turha jättää ostoilmoituksia koska toisinpäin sama homma. Alkaa olla niin Nissan/Mitsubishi Renu painotteista teinihommaa, mikä ei minua kiinnosta pätkääkään. Ville Torvinen

otto

tipan tuntija + R 19
missä kiikut? eikä täällä tipan osat enää liiku kun ei juuri tipatkaan, euroopan mailta tilaavatten, tiemmä. mulla jotain täällä etelässä 0449589636 vastaa.

Viimeksi muokattu:

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Tipan osia kyllä jonkun verran on,mutta eipä ne lisäänny enää. Jonkun verran harrastajia on mutta vähenemään päin. Maataloja ja mantuja on siivottu ja "paaliin" ovat ylimääräiset menneet.Ei ole enää kauheasti niitä, joilla niitä ylimääräisiksi olisi sillä tämä Nissan/Dacia/Mitsubishi yhteiskunta vaan ajaa siihen,että osat tilataan tuolta keskieuroopasta. Netti on se josta ne löytyy.Itsekkin löysin jo seuraviin tuleviin teiniautoihini uutta materiaalia. Täytyy olla rahaa,että Tipat saa Suomessa edes ajokuntoon. Joskus 90 luvulla olen kerännyt lukuisten eurooppalaisten firmojen osoitteita keskieuroopasta ,mistä osia tarjoiltiin. Nyt ne täytyy täältä netistä vain etsiä.

Ylös Bottom