keijokos sanoi:Paljonko tuo kortinlukija maksaa
TPi sanoi:Mulla olisi myynnissä korjattu kortin lukija. En tiedä pitääkö se koodata avaimelle vai meneekö heittämällä toiseen autoon. Hintapyynti 90 ekee/tarjous. 040-5046400
Morbus sanoi:TPi sanoi:Mulla olisi myynnissä korjattu kortin lukija. En tiedä pitääkö se koodata avaimelle vai meneekö heittämällä toiseen autoon. Hintapyynti 90 ekee/tarjous. 040-5046400
Kortinlukija pitää aina koodata...tai itseasiassa kortit koodataan lukijaan.
Onko kellään tästä kokemuksia?Yorma sanoi:Korjasin itse toisen laguna II:n avainkorteista, siitä oli niin tyypillisesti hajonnut se ovien lukitusnappi. Oli rikki jo auton ostaessani. Nyt silläkin avaimella ovet aukeavat ja sulkeutuvat, mutta ajonestoa sillä ei saa pois päältä. Pitääkö tuo synkata jotenkin vai mitä kummaa tämän kanssa pitäisi tehdä?
Eli ei kokemuksia avainkorttien synkkauksesta?Morbus sanoi:TPi sanoi:Mulla olisi myynnissä korjattu kortin lukija. En tiedä pitääkö se koodata avaimelle vai meneekö heittämällä toiseen autoon. Hintapyynti 90 ekee/tarjous. 040-5046400
jmmv sanoi:Morbus sanoi:TPi sanoi:Mulla olisi myynnissä korjattu kortin lukija. En tiedä pitääkö se koodata avaimelle vai meneekö heittämällä toiseen autoon. Hintapyynti 90 ekee/tarjous. 040-5046400
Kortinlukijaa ei tarvi koodata autoon.Mikä vaan hajottamolta hommattu voidaan pelkästään vaihtaa eikä vaadi koodausta.Kortit koodataan lukijaan jossa on käynnistykseneston vermeitä.