Ahtopaine

jtk72

Nuorempi jäsen
Mulla on Renault laguna 1 vm.2000.Siinä on tehot vähän kateissa,jollain testerillä sitä katsottiin ja ilmamassamittari vikaa näytti.Ja ahtimen ahtopaineet näytti 0,55.En tiedä paljon ahtopaineet pitäis olla,mutta kovin alhaisilta näyttää.Tilasin ilmamassamittarin tarvikkeena,mutta asiat ei muuttunu siitä.Osaisikohan joku kertoo, että mistähän vikoja tarvis ruveta oikein hakeen. Kiitos jo etukäteen.

Morbus

Jäsen
Vs: Ahtopaine

Jos toi 0,55 on kiloina ilmoitettu niin onhan siellä sit ihan painetta. Kilo oliskin jo lagunaan aikalailla.. ;D

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen

Ahto paineista ei sitten hajuakaan,mutta tehot on kateissa Traficistakin aina joskus,joskus vikaa ilmamassamittarissa, milloin egr venttiilissä, nyt on epäilyksen alla lämpöanturi . Vikoja voi olla monia. Vikakooditlukija antaa lähes ensimmäisenä viaksi ilmamassamittarissa,jos tehoja ei ole. Huohotinkin voi olla syypää ja imusarjanpaineanturi. Kaikki nämä viat se lukija on antanut. Itse luottaisin ammattitaitoiseen vikakoodinlukijaan.

Morbus

Jäsen

Fuego Turbo sanoi:
Ahto paineista ei sitten hajuakaan,mutta tehot on kateissa Traficistakin aina joskus,joskus vikaa ilmamassamittarissa, milloin egr venttiilissä, nyt on epäilyksen alla lämpöanturi . Vikoja voi olla monia. Vikakooditlukija antaa lähes ensimmäisenä viaksi ilmamassamittarissa,jos tehoja ei ole. Huohotinkin voi olla syypää ja imusarjanpaineanturi. Kaikki nämä viat se lukija on antanut. Itse luottaisin ammattitaitoiseen vikakoodinlukijaan.

No malliksi voin kertoa että itsellä oli joskus pojankölvinä 99' vuosimallinen 200SX Nissan jonka tehdaslähtöiset ahtopaineet oli 0,75 ja tuntu että kyytiä piisas niin h*****tisti... :D

Ylös Bottom