Nyt todellakin tarvittais tietoa, kun en itte tuosta autosta mitään tiedä! ;D Elieli..Takaiskarit tuntuis olevan lopus, ja ny tarttis tietää että mimmoset uudet sinne kannattais hommata? Ilmeisesti vaihtoehtoina kaasu- tai nesteiskarit? (en meinaan tajua iskareistakaan yhtikäs mitään!) Ja iso kiitos jo etukäteen niille jotka osaavat neuvoa! 