R Rasvanäppi Nuorempi jäsen Viestejä 1 17 Maaliskuu 2020 #1 Haluan ostaa Megane coupen starttimoottorin. Sianti Lieto.
Heikki.L. Aktiivinen jäsen Viestejä 1 150 17 Maaliskuu 2020 #2 Olisi älykästä laittaa myös moottori tyyppi ja vuosimalli. On melko ratkaisevaa.... Ja jos esim vanhakoppainen kyseessä 8-v koneella niin mikset hae motonetistä.... 59euroo.
Olisi älykästä laittaa myös moottori tyyppi ja vuosimalli. On melko ratkaisevaa.... Ja jos esim vanhakoppainen kyseessä 8-v koneella niin mikset hae motonetistä.... 59euroo.
Heikmar Aktiivinen jäsen Viestejä 1 288 17 Maaliskuu 2020 #3 Halpa on Motonetissa tuo... Eipä käytettyä edes kannattaisi harkita...
Mustis v6 Aktiivinen jäsen Viestejä 2 200 17 Maaliskuu 2020 #4 Paina kuitenki ensin inertia kytkintä.
P Palosella Pelaa vaan Viestejä 131 18 Maaliskuu 2020 #5 Vai oliskohan tossa käyny noiden tyyppivika, eli virtalukosta menee starttiasennon vieteri poikki, ja startti jää päälle jos ei itse palauta sitä virta-avainta takaisin II asentoon. Kahteen Meganeen olen vaihtanut startin tuosta syystä
Vai oliskohan tossa käyny noiden tyyppivika, eli virtalukosta menee starttiasennon vieteri poikki, ja startti jää päälle jos ei itse palauta sitä virta-avainta takaisin II asentoon. Kahteen Meganeen olen vaihtanut startin tuosta syystä