Huomasin tänään, kun kerrankin lähdin ilman äänentoistoa liikenteeseen, että ohjauspylväästä kuuluu narinaa rattia kääntäessä. Onko kenelläkään nyt mahdollista tietoa mistä ääntely voisi johtua ennenkuin käyn marmorin kautta lompakkoa ohentamassa?
Lisään tähän linkin youtubeen lataamaani...