Trafic konehuoneen vedenpitävyys

pasteri

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Pitkästä aikaa oli hetki kurkata tarkemmin pellin alle (lähinnä ihmettelin ilmastointihuollon jälkeen löytyykö yllätyksiä), niin huomasin että pyyhkijöiden alla oleva allas oli hollin verran täynnä kaikenlaista paskaa. Aloin siinä sitä puhdistelemaan ja vänkärin puolella oleva putki vuoti, mikä johtaa vedet tuulilasin altaalta sivukoteloihin.

Näissä kun on aina vähän kaikenlaista sähkövikaa ja muuta hokkus pokkus ongelmaa, niin piti googlettaa tuosta vuotavasta putkesta: https://www.renaultforums.co.uk/15-bodywork/309553-renault-trafic-01-leaking-scuttle-fix-guide-save-your-injectors.html?amp=1. Aikamoista hommaa. Onko tullu vastaavaa remppaa eteen?

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: Trafic konehuoneen vedenpitävyys

Olen kyllä lukenut tuosta viasta, mutta olen ajatellut,että ne viat ovat vain omassa autossani..Onneksi ei ole kauheasti satanut viimeaikoina. YouTubessa on oikein muutama videokin muistaakseni tästä viasta. Onko kukaan muu perehtynyt tähän? Lähteekö ne vedet sieltä reunalaudasta jotain putkea/letkua pitkin pois alas vai tukkeutuessaan valuu pitkin konehuonetta?

pasteri

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: Trafic konehuoneen vedenpitävyys

Fuego Turbo sanoi:
Olen kyllä lukenut tuosta viasta, mutta olen ajatellut,että ne viat ovat vain omassa autossani..Onneksi ei ole kauheasti satanut viimeaikoina. YouTubessa on oikein muutama videokin muistaakseni tästä viasta. Onko kukaan muu perehtynyt tähän? Lähteekö ne vedet sieltä reunalaudasta jotain putkea/letkua pitkin pois alas vai tukkeutuessaan valuu pitkin konehuonetta?
Tämä ainakin losottaa suoraan koneen viereen kaikki vedet. Kuskin puolella en huomannut vielä toistaiseksi mitään. Alla mukavasti sulakeboksi ja muuta mukavaa ;D kuuluisaa hehkuvalo tehot häviää comboa esiintyy välillä, joten tässä saattaa olla ihan perää.

Ylös Bottom