Trafic 2.5 g9u 2005 käynnistymisongelma

Heikki.L.

Aktiivinen jäsen
Sehän on mielenkiintoista kun kyseiseen autoon kuitenkin myydään sähköistä pumppua joka on tankissa..... o_O

Ja jostain syystä minun Vivarossa tällainen pumppu on. Tiedän kyllä koska olen mittarin-anturin vaihtanu tuohon ja sehän on se pumppu/mittaripaketti siälä tankissa ihan niinkuin muissakin autoissa.

MTI

Aktiivinen jäsen
Minun tietoni perustuu tuohon edellisellä sivulla linkittämääni vanhaan ketjuun, jossa ei Heikinkään mielestä tankista kuulunut surinaa:). Voihan se olla että kuulo on heikentynyt:D

Heikki.L.

Aktiivinen jäsen
Ei sitä taida kuulla jollei oo pää sielä tankissa kiinni. Se taitaa olla niin että siälä joko on tai ei ole sitä pumppua. Taas näitä renaultin valintojen maailmoja! ;)

Vai onko nyt niin että moottori määrää mitä tehdas on tankkiin tiputellu. Esim tossa mun nykyisessä 2.0cdti virvelissä ei oo käsipumppua ollenkaan. Nouseepi ihan sähköllä löpö suodattimen vaihdon jälkeen.

Siinä mun edellisessä eli 1.9dci Primadonnassa taas oli tämä kumilutku.

Fuego Turbo

Tunnettu jäsen
Itellä oli " sammumista" startin jälkeen aina aamuisin ja joskus ajonkin jälkeen. Vikakoodina löytyi joku paineanturi ja vaihdettiin uusi suodattimen jalka/ kotelo. Ei ole sammunut sen jälkeen. Ja ihankuin olisi vähän pirteemmäksi auto tullut. Tosin ei ollut kyllä ilmaakaan letkuissa vaikka ihan luulin. Katotaan nyt kauanko tätä ihanuutta kestää.

Ylös Bottom