Alkoi Talismanin (2016) etukilven ruuvien muovihattujen alta tulla ruosteläiskää niin paljon, että nyppäsin hatut pois ja ajattelin vaihtaa ruuvit. (Metro-Auton laittamaan Calix-töpseliin vaihdoin rosteriruuvit jo ajat sitten, kun toinen meni jo poikki... mikä järki materiaalivalinnassa)
Noh, ruuvinkannasta ei kyllä ota selvää, että mikä se on, kun ei tunnu mikään torx tai tähtipää tai muukaan ottaa kiinni, aika syöpynyt on. Onko käsitystä, mitä siellä takana on, eli mihin ruuvi ottaa kiinni? Meinaan että jos poraan ruuvin irti, niin onko mitään saumaa saada kilpeä enää kiinni?
Vai onko vaan parasta hinkata jollain aineella ruostetta pois sen minkä pystyy, ja sitten laittaa jotain valkoista mönjää (mitä?) päälle? Että saisi hiukan inhimillisemmän näköisen tuosta.

Tuossa oikealla puolella näkyy muuten tuollainen kolo, joka vähän vihjaisisi siitä, että siinä nyt ainakin olisi joku kiinnityspiste. Voi tietty olla, ettei tuossa paneelissa ole muuta kuin vaan muovikotelo, johon kilpi on laitettu karkeakierteisellä ruuvilla kiinni.
Noh, ruuvinkannasta ei kyllä ota selvää, että mikä se on, kun ei tunnu mikään torx tai tähtipää tai muukaan ottaa kiinni, aika syöpynyt on. Onko käsitystä, mitä siellä takana on, eli mihin ruuvi ottaa kiinni? Meinaan että jos poraan ruuvin irti, niin onko mitään saumaa saada kilpeä enää kiinni?
Vai onko vaan parasta hinkata jollain aineella ruostetta pois sen minkä pystyy, ja sitten laittaa jotain valkoista mönjää (mitä?) päälle? Että saisi hiukan inhimillisemmän näköisen tuosta.

Tuossa oikealla puolella näkyy muuten tuollainen kolo, joka vähän vihjaisisi siitä, että siinä nyt ainakin olisi joku kiinnityspiste. Voi tietty olla, ettei tuossa paneelissa ole muuta kuin vaan muovikotelo, johon kilpi on laitettu karkeakierteisellä ruuvilla kiinni.