taksi dacia

Viestejä
269
Tykkäyksiä
1
#21
Kyllähän tasoeroa viimeistelyssä, toimintojen laadussa, sekä turvallisuuteen liittyvissä seikoissa on vielä emokonsernin ja Dacian tuotteissa. Toki viimevuosina Dacia on kovasti lähestynyt laadullisesti Renaultia ja tekniikkahan konepellin alla on jo pitkälle aivan samaa tavaraa kuin Rellussa.
Eron vielä huomaa parhaiten myyntihallissa, kun avaa uuden Dusterin oven hieman lörpön tuntuisesta nostokahvasta, rämäyttää oven kiinni ja katselee viisarimittaristoa ja sen jälkeen kävelee istumaan Kadjariin vetää tanakasti jumahtavan oven kiinni ja digimittaristo toivottaa tervetulleeksi autoon.
Sama design voitto myös Clio vs. Logan, Clion hyväksi. Mutta kuten sanottua, Dacia antaa huippu vastineen rahalle ja nykyaikaisesta tekniikasta ei tarvitse tinkiä.
Täälläpäin Dacia on ollut erittäin suosittu merkki vartiointiliikkeiden ajopelinä. Duster ja Sandero Stepway lähinnä. Taitaa niihinkin tulla vuodessa taksikilometrit, joten ei kai ne ammattikäytössäkään mitään kelvottomia ole. Edullisen auton etu lienee se, että se voidaan nopeammin vaihtaa uuteen ja arvonaleneminen rahassa mitattuna on pienempää kuin kalliimmissa merkeissä.
 
Ylös Bottom