Jumittavat kääntölaakerit tai väärät pyöränkulmat voi tehä tuota.Jotenkin kulmikkaasti toimii tuo sähköinen ohjaus? Matka-ajossa joutuu hieman korjailemaan suuntaa,
Normaaali kytkin on sellainen että se vain muuttuu raskaammaksi käyttää kun se kuluu ja likaantuu, näin on ainakin kaikissa omissa autoissa käynyt. Eron huomaa aina kun ajaa jollain vähän ajetulla autolla Kevyemmäksi sen saa tekemällä kytkinrempan mutta tuskin sitä kannattaa tehdä jos kytkimessä ei varsinaista vikaa ole.Tuli sitten hankittua ko. auto ja moottori ja vaihteet tuntuu pelittävän hyvin. Pari asiaa vähän hämää. Kytkin on todella jäykkä näin Lagunan jälkeen. (Jarrunesteet vaihdettu hiljan) Muuten irroittaa hyvin eikä luista. Aika alhaalla kuitenkin nappaa kiinni. Onkohan asialle tehtävissä mitään?
Toinen asia tuli vasta matkalla huomattua. Jotenkin kulmikkaasti toimii tuo sähköinen ohjaus? Matka-ajossa joutuu hieman korjailemaan suuntaa, vai onko vaan niin tarkka ohjaus? Muuten tukeva peli kaikin puolin.
Jos näihin saisi jotain vastausta, niin voisihan tuota vielä paremmaksi saada.
Kytkinasetelma on väsynyt, ei ole sinänsään tehtävissä muuta kuin vaihto kytkinlevyn yhteydessä (samalla kannattaa vaihtaa myös työsylinteri).Kytkin on todella jäykkä näin Lagunan jälkeen. (Jarrunesteet vaihdettu hiljan) Muuten irroittaa hyvin eikä luista. Aika alhaalla kuitenkin nappaa kiinni. Onkohan asialle tehtävissä mitään?