arson
Clio 1.4i RN -97
- Viestejä
- 687
En saanut vielä aikaiseksi putsata itse liittimiä, mutta kokeilin irroittaa tyhjäkäyntimoottorin liittimen, jolloin kierrokset lähtivät nousemaan. Jos mitään ei olisi tapahtunut, olisi vika ollut siinä tai sen ohjauksessa. Lisäksi suihkin brakecleaneriä alipaineletkujen liitoskohtiin, mutta se ei aiheuttanut muutosta kierroslukuun, eli oletan että alipainevuotoja ei ole. Ikään kuin moottori olisi jossain kylmäkäynnistystilassa aina tyhjäkäynnillä. EDIT: koska moottori ei haistele imuilman lämpötilaa, tulee sen päätellä kylmäkäynnistyksen tarve jäähdytysnesteen lämpötilasta. Pitää seuraavaksi putsailla liittimiä ja ottaa vaikka akku yöksi irti, jos ECU:n nollaus auttaisi tilanteeseen. Näiden toimenpiteiden jälkeen MAP-kaupoille.
Ilmanputsarikotelon oikealla puolella on joku letkuhärveli, johon menee myös yksi sähköliitin. Mikäköhän se on? EDIT: sen on oltava hiilikanisterille menevä linja venttiileineen. Ei vuotanut.
Ilmanputsarikotelon oikealla puolella on joku letkuhärveli, johon menee myös yksi sähköliitin. Mikäköhän se on? EDIT: sen on oltava hiilikanisterille menevä linja venttiileineen. Ei vuotanut.
Viimeksi muokattu: