Renault avainkortit ja avaimet

Renumään

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0
Eli myynnissä Renault avainkortit/avaimet ohjelmoituna autoon. Ohjelmointi mahdollinen pääkaupunkiseudulla, huom! ks. myös alempi viesti. Nämä avaimet/kortit heti saatavilla ja muutkin nopealla toimitusajalla, kysy lisää.

Megane/Scenic II kortti ohjelmoituna 110€ HUOM! Toimii myös HF-autoissa normaalina korttina.

Megane / Scenic III kortti ohjelmoituna 140€

Laguna II / Espace IV kortti ohjelmoituna (ei handsfree) 130€

Laguna III kortti ohjelmoituna 140€

Clio II phase 2 (2001 -->) / Kangoo (2002-2004) plip/kaukosäädin ohjelmoituna 100€

Kangoo (2003-2007) / Trafic (2002-2010) / Master (2002-2010) kaksi-nappinen kaukosäädin ohjelmoituna 100€

Kaikki sisältävät kaivertamattomat rauta-avaimet. Kahdelle tai useammalle avaimelle/kortille luonnollisesti "pakettihinta".

Em. avaimet/kortit heti saatavilla, muihinkin malleihin nopealla aikataululla. Myös uusimpiin malleihin ohjelmointi saatavilla.

Myös korjaukset avaimiin ja kortteihin, kysy lisää. HUOM! Avaimien korjaukset kaikkiin merkkeihin/malleihin, kysy.

Yhteydenotot YV:llä tai sähköpostitse relluavaimet(aatee)gmail.com

Renumään

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: Renault avainkortit/avaimet

Korttien koodaukset myös ns. kotikäyntinä ja tapauskohtaisesti sovittuna, myös jos autoon ei yhtään toimivaa avainta (edellyttää autoon sisälle pääsemisen).

Jotkut kortit ja avaimet pystyn ohjelmoimaan myös irtoyksiköihin (mm. Megane/Scenic II ja Clio 2), joten kannattaa kysyä lisää, jos matka pk-seudulle on liikaa. ;)

niukkis

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0

Täällä xxx xxxx tyttärelläni on renault megane dynamique vm 2007 .Toinen avain kortti on viallinen,miten menetellään?

Sähköp.osoite xxxx@xxxx.com

Puhelin xxxx

Etukäteen kiittäen Matti

poistettu henkilötiedot, eivät lie enää tarpeelliset asian selvittelyyn -Ylläpito

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Renumään

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0

Jorse sanoi:
Tekemäsi avainkortti toimii hienosti. Kiitos kaupoista.
Kiitos itsellesi, kiva kun kelpaa. ;)

Kesällä ohjelmoinnit onnistuu myös lomareissujen yhteydessä, joten kannattaa kysellä mahdollisia paikkoja, jos ei pk-seudulle itse pääse.

Tykkäyksiä
0

Minulla on Laguna 1,6 2000 mallin farkku ja siitä on avaimesta se mistä painetaan ovet auki ja kiinni niin se kumi osa,mennyt aika huonoksi.Saako tätä mustaa muovi osaa pelkästään ostettua kun se itse metalli osa on vaihdettavissa kun on ruuvilla kiinni.Minkä hintaisia nämä muovi osat ovat?saako niihin vaihdettua vanhasta avaimesta sisäkalut?

HerrRouge

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0

Kiitos Renumäänille!

Lähetin Scenic II:n avainkortin pahasti vikaantuneena (ei avannut enää ovia ja oli jo pitkään oikutellut startin kanssa) huollettavaksi, kortti tuli nopealla toimituksella kuntoon!

Renumään

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0

Korttien korjauksiin löytyy kuoria ja varaosia, joten jos kolvi ei pysy käsissä tai mattopuukko tuppaa lipeämään sormeen kortin reunasta, niin korttien korjaus hoituu myös tätä kautta luotettavasti. ;)

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Tykkäyksiä
9

tapsa54 sanoi:
Minulla on Laguna 1,6 2000 mallin farkku ja siitä on avaimesta se mistä painetaan ovet auki ja kiinni niin se kumi osa,mennyt aika huonoksi.Saako tätä mustaa muovi osaa pelkästään ostettua kun se itse metalli osa on vaihdettavissa kun on ruuvilla kiinni.Minkä hintaisia nämä muovi osat ovat?saako niihin vaihdettua vanhasta avaimesta sisäkalut?
Ebay.sta saa näihin sopivia uusia kuoria. Kuoren mukana saa usein myös avaimen rungon. Vanha avain kannattaa avata, kuvata ja verrata Ebay myyjien myymiin avaimen kuoriin jotta mikä niistä on oikeasti saman sorttinen kuin sinun avaimesi. Mä jouduin oman auton avaimien korvaavia kuoria "vähän" työstämään siitä ajonestonsirun poterosta avarammaksi. Sen verran iisi homma oli etten tehnyt siitä edes juttua foorumille.
Tässä esimerkki yhdestä myynnissä olevasta ehkä sopivasta osasta.

Renumään, sana vain niin poistan tämän mainoksen/vinkin tästä thriidistä. Ajattelin, että kun olet keskittynyt enemmänkin avainkorttien korjaamiseen kuin näihin perinteisiin avaimiin, niin tämä viestini ei haittaa sinun toimintaasi.

Renumään

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0

Laguna00 sanoi:
Renumään, sana vain niin poistan tämän mainoksen/vinkin tästä thriidistä. Ajattelin, että kun olet keskittynyt enemmänkin avainkorttien korjaamiseen kuin näihin perinteisiin avaimiin, niin tämä viestini ei haittaa sinun toimintaasi.
Ei haittaa ollenkaan, sillä nämä ns. perinteiset avaimet onnistuu myös.

Myös "tapsa54":sen asia on hoidossa. ;)

rellulani

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0

moi, mulla on scenic 1,6 8v. -97. ajonesto päällä, avaimen infra näkyi älypuhelimella, saako apua? mun no= 0453515650

iizzhov

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0

Millä ihmeellä sinuun saa yhteyttä, kun et kerro missään puhelinnumeroasi. Terv. xxx xxxxpuh, 045-xxxxx

poistettu yhteystiedot -Ylläpito

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Renumään

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0

Yhteydenotot mieluiten sähköpostitse; relluavaimet(se merkki)gmail.com tai foorumin yksityisviestillä. Näin pysyy tämä ilmoitus selkeämpänä. Yllä oleville kysyjille vastattu.

Ylös Bottom