Renault 5 TR -88

Tykkäyksiä
2
Tässä olis minun kesä-auto. Renault 5 TR -88. Nyt ajettu 65tkm. Ostin auton joulukuussa 2011 ja silloin oli mittarissa 63tkm. Viime kesänä tein laajemman huollon ja ajoin noin tuhat kilometriä. Auto on perusmalli mm. 4-vaihdetta vain ja eipä muutakaan varustetta särkymässä. Kone 1237cm3 perusmylly yksikurkkuisella kaasarilla. Auto on uutena ruostesuojattu ja korroosio ei ole päässyt puraseen millään lailla. Katsastusmies kehui autoa, kun viime kesänä katsastin. Kokeeksi vaihdoin kesärenkaat noihin kuvassa oleviin 165/65 R14 renkaisiin, jotka sattui olemaan varastossa. Aion pitää auton alkuperäisessä kunnossa, onkä tee siihen minkäänlaisia muutoksia. Talvet säilytän kuivassa autotallissa.

Liitteet

Tykkäyksiä
2
Vs: Renault 5 TR -88

Hieman päivitystä. Tänään piti tankata ensimmäisen kerran tälle kesälle. Eipä ole tullut ajettua, kuin hieman yli 400 km. Mukavaa oli tänään kuulla, että ompa sinulla söpö auto ;D

Tykkäyksiä
2
On minulla ja myöskin R5 GTX ollut kohta parivuotta. TR on olllut vähilla ajoilla ja viime kesänä oli ajossa vain 3 viikkoa ja vein takaisin mökille seisontaan. TR,n mittarissa on nyt jotain 67 tkm. GTX;n lukema on 180tkm. Sinä ostit sitten Karilta sen Punaisen GTX,n ? Olen Karilta ostanut jotain osaa tuohon mun GTX;n. EF79A7CC-EBDB-4A2C-8E77-1059B83CDA64.jpeg

Ylös Bottom