Renault 5 Mk1 vaihteiston osia

kaha

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Renaultin vaihteistosta oli vitonen antautunut ilmeisesti liian voiman johdosta.
Jos jollain on rikkinäinen/puutteellinen tms. vaihteisto tyyppiä NG5 tai 386 josta saisi ko. rattaat niin
olen kiinnostunut sellaiset ostamaan. Kyse on siis vanhemmasta vitosesta ja rattaiden hammasluku 36 ja 31.
Yhteydenotot joko tänne tai puhelimeen o45 1965o7o.

Speedjp

Laguna GT 2 Phase 2 -2006 Twingo UCB 1.2i -1996
Tykkäyksiä
0
Itse ollut ajatuksissa jos saisi käymään jostain JB/JCx diesel laatikosta pitemmät välitykset 5 vaihteelle! Helppo homma vaihtaa, koska ovat heti kun päätykopan avaa. Turhan tiheät on noitten vakio5 vaihteen välit mun mieleen!

kaha

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Tuota JB-laatikoiden rattaiden soveltuvuutta en ole tutkinutkaan. Pitempiä vitosia ja harvempia periä löytyy kyllä osasta NG1 ja NG3 laatikoista joita on ollut R18,R20 ja Fuego malleissa. Sellainen kelpaisi hyvin myös itsellekin jos joltain löytyy?

kaha

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Olisiko kenelläkään joutilasta laatikkoa? Saa tosiaan olla rikkinäinenkin,osia tarvitsen. Yksi synkronoinnin jousi näytti rattaiden lisäksi olevan kadoksissa.
Eli tuollainen NG5 viisivaihteisesta vitosesta tai viisivaihteinen NG3 esim. R18,R20 tai Fuegosta. Toki tuollainen Espacen2 mallin NG3 menee myös.
Löytyykö?

Ylös Bottom