Renaul Traffic 2005, pyyhkimien toiminta

Lunatic80

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Tervehdys,
Sattuisiko joku osata kertoa mistä lähteä vikaa etsimään / korjaamaan ko. pakusta.
Ongelmana että pyyhkimet saattavat lakata toimimasta ihan milloin itse haluaa. Eli viiksestä ei tapahdu mitään.
Joskus oireilee siten että tihku päällä ja pientä liikettä kun tekee niin voi lakata toimimasta siihen paikkaan.
Mutta sitten taas menee joskus pitkiä aikoja kun toimii normaalisti.

Onko kytkimessä vika vai moottorissa ? Rele ongelma ei taida olla ??

Kiitoksia etukäteen :)

Lunatic80

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: Renaul Traffic 2005, pyyhkimien toiminta

Kerran olen jo viiksen ottanut irti ja avannut / puhdistanut liukupinnat. Tosiaan se vika voi olla ihan
huonossa kontakteissa..tässä muutamalta kaverilta asiaa kanssa kysellyt niin molempia vastauksia olen
saanut että viiksen vaihto tai sitten moottorin. Kävin sitten tänään tilaamassa uuden moottorin Motonet:in
kautta. Aloitetaan nyt uusimalla se sitten ja jos ei vika korjaannut niin vaihdetaan sitten se viiksi :D
Hyvä hinta ero noilla moottoreilla. Autosalpa Tampereen kautta Valeon moottori(osanro: 7701055893) 492,34€ ja motonetin kautta Valeon
moottori 129,90€ :)

MTI

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0

Oishan sen voinut mitata yleismittarilla tuleeko moottorille virtaa. ::)

Tykkäyksiä
7

Yleensä se on näissä tuo viiksipaketti. Primastarissa mulla oli sama homma niin kauan kun auton omistin. Siihen tuli rutiini että kun laitto tihkulle niin nosti viiksee inasen ylöspäin aina niin toimi moitteitta. Eli tihku päälle ja kevyt napautus ylöspäin.

Toki jos alkaa oleen niin kulunut että esim. kuoppasella tiellä alkaa tippuileen pois niin eiköhän sitten kannata jo vaihtaa. :)

Mutta tuon pyyhkijänmoottorin ostit luultavimmin aivan turhaan....

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
12

Voi olla vika sulakkeessa tai viiksessä. Viikseä kyllä epäilen. Sama vika täälläkin.

Ylös Bottom