R15

Tykkäyksiä
0
Tuli sitten hankittua kolmas R15 ruotsista,tämä oli -73 automaatti,todella ehjä auto,sisältä kaikki siistissä kunnossa eikä korissakaan ollut paljoa sanomista

2528ej

Aktiivinen jäsen
Tykkäyksiä
0
Vs: R15

Jaa että 15nen,ihan kateeksi käy!jos 17nen niin vielä enempi.Tekeeköhän ikä jo sen,nimitäin meikäläisen ettei nykyautot oikein säväytä.

Tykkäyksiä
0

Joo,eli 15:sia on ny sitte 4 kpl ja 17 on 1 kpl,tulevan talven aikana olis tarkoitus saada
toi uusin hankinta maalattua,jos vaikka keväällä yrittäis museokatsastaa sitä.Yksi näistä
15:sta on varaosa värkki eli ylimääräisiäki osia on jotain jos joku sattuu tarvimaan

Tykkäyksiä
0

17 on muistaakseni -73 ja TL malli vihreä,kohtuullisen helppo projekti,mulla nyt kesken kaksi

15 autoo,molemmat taitaa olla -73 mallia,toinen manuaali ja toinen automaatti,luulisin
Että 15 automaatti on kohtuu harvinainen,en tiedä montako niitä mahtaa olla euroopassa.

jommeli

Nuorempi jäsen
Tykkäyksiä
0

Amicale R15/R17 sivuilta voi saada valmistenumeron perusteella osviittaa, milloin auto on rakennettu:

http://amicale.15.17.pagesperso-orange.fr/recensement/tripartype.htm

Valitettavasti tuoltakaan saitilta ei selviä kuinka suuri osa autoista on tehty automaatilla, itse olen etsinyt samaa tietoa.

Tykkäyksiä
0

Nyt alkaa olla homma hyvällä mallilla,eilen illalla mieluisa homma,ruuvasin Relluun kilvet kiinni,nyt
Vain yhteyksiä museotarkastajiin

Laguna00

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Tykkäyksiä
4

Vähän jelppasin ja käänsin kuvan oikeinpäin. :)
Kyllä hyvältä näyttää tää varttinen.

Tykkäyksiä
0

Iltaa kaikille,isot kiitokset äänestäjille,teitte ensimmäisestä kesäpäivät reissustani ikimuistoisen äänestämällä
mun Rellun kesän 2016 kauneimmaksi

Liitteet

Ylös Bottom