Mistä löytää uuden suuttimen vm. 2008 Laguna 3:een?

kustionu

Jäsen
Viestejä
55
aina kysy ensi onko saatavilla !! asia koske suurempi kun tilaa autodoc tai siis topautoosat.fi-stä. neet varastot on ainaki viimeiset mistä luota
 

Ylläpitäjä

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
176
Ei mielellään suoraan tänne mitään yksilöiviä tietoja. Rekkari on vähän siinä ja siinä. Mieluummin yksityisviestillä.
 

kimbe

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 334
Rekkari on vähän siinä ja siinä.
Timo kun ketjun aloittajana itse laittoi sen VIN-koodin, jonka perusteella saa helposti rekkarinkin selville, niin ajattelin ettei se rekkarikaan sitten enää sen enempää yksilöi. Mutta poistin sen tiedon nyt kuitenkin varmuuden vuoksi, niin ei jää ketään häiritsemään.
 

lasseter

Jäsen
Viestejä
35
Suhteellisen vähän noita M4R-koneisia renuja on Suomessa ja Euroopassa ylipäätään myyty, niin ei noita nyt ehkä kuitenkaan romikset ja ebayt täynnä ole. Mutta varmasti olisi kuitenkin vaihtoehto tuo käytetty. Ei kai Lagunaa nyt sentään paaliin ainakaan laiteta yhden suuttimen takia, jos muuten on kuitenkin ihan soiva peli.

Viestissäni oli aika lailla muitakin vaihtoehtoja suutinasian järjestämiseen. Jos niistä ei tarttemaansa löydä, niin sitten asia on kyllä joku muu kuin varaosan saatavuusongelma ja tuskin pystyn auttamaan (tuskin pystyy kukaan mukaan siinä tapauksessa).
 

kustionu

Jäsen
Viestejä
55
uuen ja käytöty hinna ero on alla satne... mu meelestä kyllä pitäs mietimä uuen suunta kun se takuuki on jo
 
Viimeksi muokattu:

Timo Isotalo

Nuorempi jäsen
Viestejä
9
No niin! Eilen tuli paketti Hollannista. Snuverik Autodemontagelta löytyi saman ikäisestä autosta vastaava osa. On tänään asennettu. Löytyi Proxy parts- nimisen haun kautta. Soitin vielä myyjälle, joka varmisti että on mitä pitää. Jo sitä ennen pääsi katsomaan automaattivastauksesta osan kaikki tiedot ja siitä löytyi myyjän puhelinnumerokin. Voi kehua. Ja postilakosta huolimatta tuli perille viikossa. Hinta oli kaikkinensa 100 e.

Ongelma on niin kuin Kimbe totesi, että uutena näyttää löytyvän, mutta sitten kun tilaa, niin ei asia ei etenekään. Kuten condor24:ssä ei tullut selväksi, oliko edes maksu onnistunut. Tai tuo Bleker lähetti tilauksen jälkeen kysymyksen "tilataanko, ei löydy hyllystä". Onneksi sain rahat takaisin asiallisesti.
Lisäksi laitoin kyselyjä sinne sun tänne autopurkaamoihin mutta vasta tuo hollantilainen tärppäsi.

Kiitos kaikille vinkeistä! Kaikkia ei tarvinnut edes kokeilla. Tällainen foorumi on hyvä olla olemassa.
Mutta maahantuoja floppasi pahemman kerran.
 

tipi71

Jäsen
Viestejä
97
"Product cannot be shipped to Finland, only to a UK address. "
Noita tekstejä ei yleisellä tasolla kannata noteerata, vaan laittaa s.postilla kysely onnistuuko lähetys. En nyt mikään himo tilaaja ole ulkomaisissa verkkokaupoissa, mutta yksikään viidestä ei ole jättänyt tavaraa myymättä Suomeen "samasta" tekstistä huolimatta. Myyjät on olleet Saksasta ja USA:sta.
 

kimbe

Aktiivinen jäsen
Viestejä
1 334
vaan laittaa s.postilla kysely onnistuuko lähetys.
Totta tämä, eihän se kysyvä tieltä eksy, eikä varmistuskysely paljon vaivaa maksa. Mutta lähinnä tuo, että ei tilaus tuoltakaan ihan tuosta vaan onnistu. Sulla on käynyt melkoisen hyvä tuuri noiden kyselyiden kanssa. Tosin juuri saksalaisilla ja jenkeillä kyllä pääsääntöisesti on asiakaspalvelu hallussa. Itse aika paljon tilaillut tavaraa sieltä täältä, eikä yhtään tapausta muistu mieleen, että olisivat Suomeen toimittaneet, jos suoraan etukäteen ilmoittavat, että eivät toimita. Asia ollut eri, kun on ollut ilmoitus, että kysy erikseen. Mutta siis joo, kannattaa toki aina varmistaa.
 
Ylös Bottom