Megane E-Tech Electric

Kojuvi

Jäsen
Mitenkähän tuon Androidauton tyrkytyksen saisi pois? Nyt se pyytää yhdistämään joka lähdössä ja ruutu jää mustaksi ellei erikseen valitse jotain muuta näyttöön. Minulle AA ei tuo mitään lisäarvoa auton omiin toimintoihin ja puhelimen pelkkään BT- kytkentään nähden, päinvastoin
- karttanäytön kuva on paljon pienempi, siinä jotain muita toimintoruutuja
- puhelin on kahden näppäyksen takana
- laittaa aina wifi:n päälle puhelimeen
- tuntuu, että puhelimen virrankulutus kasvaa

Flamme

Nuorempi jäsen
Mitenkähän tuon Androidauton tyrkytyksen saisi pois? Nyt se pyytää yhdistämään joka lähdössä ja ruutu jää mustaksi ellei erikseen valitse jotain muuta näyttöön. Minulle AA ei tuo mitään lisäarvoa auton omiin toimintoihin ja puhelimen pelkkään BT- kytkentään nähden, päinvastoin
- karttanäytön kuva on paljon pienempi, siinä jotain muita toimintoruutuja
- puhelin on kahden näppäyksen takana
- laittaa aina wifi:n päälle puhelimeen
- tuntuu, että puhelimen virrankulutus kasvaa
Ei mulla vaan ole mitään onkelmaa, puhelimena Samsung xcover 6 Pro. Auto nyt viikon ollut käytössä.
Liitän bt:llä kännyn autoon puheluita varten. Navina olen käyttänyt auton google mapsia.

Flamme

Nuorempi jäsen
No niin, kohta kuukausi ajeltu, n 1000 km. Keskikulutus 17.4 kwh/100 km.
Mukavastihan tällä siirtyy paikasta toiseen.

Flamme

Nuorempi jäsen
Tuohan on oikeastaan loistava lukema talvikylmillä ja tuolla varaustasolla, kun vertaa ev-database.orgin latausnopeuskäyrään: https://ev-database.org/img/fastcharge/1521-FastchargeCurve.png
Olen nyt 2 kertaa ladannut cittarin 100 kwh teholatauspisteessä, jossa 2 auton paikat.
Toisella kertaa oli toinenkin laturi käytössä toisella kertaa olin yksin. Molemmilla kerroilla latausteho kuitenkin 46 kwh.
Eli cittarin 100kwh jakaa käytännössä sen n 50 kwh / pistoke ?

Flamme

Nuorempi jäsen
Olen nyt 2 kertaa ladannut cittarin 100 kwh teholatauspisteessä, jossa 2 auton paikat.
Toisella kertaa oli toinenkin laturi käytössä toisella kertaa olin yksin. Molemmilla kerroilla latausteho kuitenkin 46 kwh.
Eli cittarin 100kwh jakaa käytännössä sen n 50 kwh / pistoke ?
No nyt latasi 60 kwh teholla. Oisko akku ollu lämpimämpi tunnin ajon jälkeen vs. edellinen kerta suoraan aamukylmällä 800 m päähän cittarin laturiin ? Keskikulutus nyt 16.8 kwh/100 km ( ajettu 1500 km)

Vastarakki

Jäsen
Paljonko oli varausta kun aloitit latauksen? Mulla on usein K-latauksen pöntöt toimittaneet huomattavasti hitaammin virtaa kuin latauspisteen kyljestä voisi päätellä.

Flamme

Nuorempi jäsen
Paljonko oli varausta kun aloitit latauksen? Mulla on usein K-latauksen pöntöt toimittaneet huomattavasti hitaammin virtaa kuin latauspisteen kyljestä voisi päätellä.
22 % oli alussa varausta. Itse asiassa nyt kun tarkistin, että 38,1 kwh ladattu 45 minuutissa ,niin eihän siitä tule kuin 50,8 kwh latausnopeudeksi. Olin siis yksin 100kwh teholatauspisteessä.

Vastarakki

Jäsen
Jos 50 kW on keskiteho niin se on hyvin tyypillinen viileään akkuun yli 20 % varauksella. Latauspiste todennäköisesti toimi ihan niin kuin pitää, mutta auto ei ollut optimaalisessa tilassa.

Ylös Bottom