M/V: 4x Clion vanteet ja kesärenkaat 195/50/16"

riqu.ruisku

Nuorempi jäsen
Viestejä
23
Joutilaana 4 kappaletta kuvan mukaisia priima kuntoisia Clion vanteita. Päällä loistokuntoiset Continentalin kesärenkaat (195/50/16"). Eivät ryökäleet mahtuneet himpun tontitetun R5 gt Turbon alle. Tästä johtuen mieluiten vaihto johonkin kasari tyyppisiin 15" vanteisiin, tyyliin OZ Racing tai Ronal Turbo, joko renkailla tai ilman.

Jos nyt hirveä halu näihin 16" Clion pyöriin on eikä sopivaa vaihdokkia satu löytymään niin mieleistään rahasummaakin saa tarjota.

YV tai sähköposti riqu.ruisku@elisanet.fi tavoittaa.

Pyörät löytyy Kouvolasta.

 
Viimeksi muokattu:

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 164
Menee muuten alle kun rengaskoko on 195 40/45 16, 5 Gte:n alle joskus ruuvasin,kun piti siirtää talvella toiseen talliin.
 

riqu.ruisku

Nuorempi jäsen
Viestejä
23
Vähän on tuota keulaa laskettu. Nyt alla kuluneet 195/50/15 ja ottaa reilummin käännettäessä lokareihin. Meinasin ostaa uudet 195/45/15 renkaat keväällä, mutta tyyliin sopivammat vanteet voisi olla kivat.

 
Viimeksi muokattu:

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 164
Tuo 195 45 15 kyllä menee hyvin. Clion turbiini vanteet kun laittaa alle,niin avot. Alkuperäinen kokohan on 195 55 13 muistaakseni niillä alkuperäisillä vanteilla ja Uniroyal on merkki. Lahdessa tuo halparengas myy edullisesti kiina rengasta tuossa koossa. Nätti on sun Renu. Pidä hyvää huolta siitä.
 

riqu.ruisku

Nuorempi jäsen
Viestejä
23
Kiitokset, kyllä se rakkautta saa. Orkkis 13" vanteet on tallessa mutta eihän ne enää eteen mahdu kiinni kun jarrusatulat ja levyt on R19 16V:stä :D
 

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Viestejä
2 164
Mullakin mielestäni samat levyt ja satulat tuossa 1.7 GTE mallissa, ja tosiaan sopivat ysitoistaseen , 11 Turboon, sen verran yleiset että lähes jokaisesta 90-00 luvun Rellusta löytyy. Mun autossa kyllä noi 13 tuumaset pyörii, mutta sen on ihan alkuperäiskunnossa .
 

riqu.ruisku

Nuorempi jäsen
Viestejä
23
Kiitti :)
Pikkuhiljaa tuota on laiteltu entistä ehommaksi. Viime kesänä uusi etupuskuri (vanhasta kun oli spoileri rälläköity pois), konepellin maalauttamista ja kaasarin täysremontti, yms pientä sähköliittimien fixailua ympäri autoa että sai kaiken toimimaan niin ku pitää. Hassu täristyskin kiihdytettäessä (joka tuntui ihan vetarin ravistukselta) poistui kuin taikaiskusta kun vaihtoi polttoainesuodattimen ja uusi kaasarin sisuskalut. Etutuennasta väljät kondikseen ja silleen. Yksi haasteellisimmista hommista oli löytää toisen pyyhkijänvarren pää, eli se muovinen klipsi johon sulka kiinnitetään. Onneksi jonkun Portugalilaisen pikkupajan hyllystä löytyi yksi vielä.
Turbon putket on tilauksessa ja vähän muutakin perushuoltoa sitte keväällä kehiin. Jossain kohtaa penkit pitäisi saattaa originaali kankaalle, mutta katotaan ny miten tuo alkaa rahaa nielemään keväänkorvalla. Eiköhän se katsastusmies jotain keksi :D
 
Viimeksi muokattu:

jukkak7

Jäsen
Viestejä
46
Tolla oli kyllä kiva ajella. Multa löytyy tohon värikoodi jos tarvit. Ton auton myin 2014 Ahon Eerolle. Pitää kattoa löytyykö multa vielä noihin penkkeihin orkkis kankaat, hommasi aikoinaan hyvät käytetyt, mutta jäi laittamatta.
 

riqu.ruisku

Nuorempi jäsen
Viestejä
23
Eerolta tuon viime keväänä ostin ja värikoodikin selvisi parissa minuutissa maalaamossa. Piti tuo etupuskuri ja vääränsävyinen konepelti laittaa kuosiin... mä laitan sulle Jukka yv:tä
 
Ylös Bottom