Kiveniskuteippi

ArtOfLife

Jäsen
Osaako joku arvon foorumilaisista suositella tai kertoa, mikä olisi hyvä suojateippi etupyöränkaaren alaosaan? Jolla saisi suojattua tuon aran paikan jossa ruosteenesto pohjamaali, paikkausmaali+lakka ei kestänyt vuottakaan kiinni (oli hiottu ja sinolilla puhdistettu ennen maalausta). Pitäisi olla hyvin taipuisaa ja joustavaa tuossa paikassa (kts kuva).
Roiskeläpät ei taida oikein sopia tuon korisarjan helman kanssa...

kurakaari.jpg

MTI

Aktiivinen jäsen
Eihän tuo helma roiskeläpän käyttöä estä.
Tietenkin jos silmään ei sovi niin sitten :)

@ntsu

Jäsen
Olen käyttänyt 3Mn teippiä ja kyllä se ainakin pysyy kuin tauti kunhan kiinnityskohta on puhdas ja sileä.

Laitoin sitä 15 vuotta sitten veneen pohjan ja kyljen liittymäkohtaan kun trailerilla kiinnityshihna hankasi gelgoatin pois. Vieläkin se on paikallaan.

ArtOfLife

Jäsen
Olen käyttänyt 3Mn teippiä ja kyllä se ainakin pysyy kuin tauti kunhan kiinnityskohta on puhdas ja sileä.

Laitoin sitä 15 vuotta sitten veneen pohjan ja kyljen liittymäkohtaan kun trailerilla kiinnityshihna hankasi gelgoatin pois. Vieläkin se on paikallaan.
Okei, täytyypä kokeilla tuota 3M:n teippiä jos jossain tulee vastaan. Kiitos.

ArtOfLife

Jäsen
Suattashan nuo sopia... Jos kiinittelis samoilla ruuveilla helman kanssa ja kiinni sisälokariin niin ei tarvitsisi uusia reikiä peltiin tehdä...

Fuego Turbo

Aktiivinen jäsen
Todennäköisesti kiveniskuteippi ei tule kauaa pysymään tuossa. Itse varmaan laittaisin kiveniskumassaa suojaksi.
totta tuo, en laittaisi teippiä, vaan massamaista mustaa vaha pohjaista kiveniskumassaa. Saman tein/teen Clion helmoille, ettei lika ja paska tartu.

Ylös Bottom