HC ja CO arvot pilvissä.

Viestejä
168
Tykkäyksiä
16
#35
Eikös tuohon kannattais melkein käyttää kansi koneistamolla eli tehdä kansiremppa? Samalla näkee vettiilikoneiston tilanteen. Tulis samalla uusittua jakopää?
Jakopää ja 8 venttilä vast ikään uusittu. Pitää nyt vaan avata ja kattoa et kantaako venttiilt vai jäikö hoksaamatta pari snadisti vinkkeliä venttiiliä. Jokainen ohjuri aikasemmin tsekattu ja kumit vaihdettu.
 

kimbe

Aktiivinen jäsen
Viestejä
792
Tykkäyksiä
10
#38
Ohivuotomittarilla mitattu ja ei juurikaan 4 ja 2 pytty paineita pidä. Kohtahan se selviää mikä mättää kun kansi pääsee pöydälle.
Niin sillä meinasin, että mihin vuotaa, kun kyllähän tuosta useimmiten näkee ja/tai kuulee, että puhaltaako se ne paineet imu- tai pakopuolelle, öljy- tai vesitilaan. Tyhmä kysymys, mutta kaikkea kun säätäessä ja kiireessä aina tapahtuu, niin kait sentään oli nuo pytyt testatessa nimenomaan puristustahdin ykk:ssa?
 
Viestejä
168
Tykkäyksiä
16
#39
Niin sillä meinasin, että mihin vuotaa, kun kyllähän tuosta useimmiten näkee ja/tai kuulee, että puhaltaako se ne paineet imu- tai pakopuolelle, öljy- tai vesitilaan. Tyhmä kysymys, mutta kaikkea kun säätäessä ja kiireessä aina tapahtuu, niin kait sentään oli nuo pytyt testatessa nimenomaan puristustahdin ykk:ssa?
On mitattu kuten kuuluu mitata. Eipä sitä viittinyt sen enempää ihmetellä minne vuotaa kun avattava on kuitenkin.
 

kimbe

Aktiivinen jäsen
Viestejä
792
Tykkäyksiä
10
#40
On mitattu kuten kuuluu mitata.
Hyvä niin. Hieman tuo vaan tuntuu oudolta, että jos pari sylinteriä on niin heikossa hapessa, ettei juurikaan paineita pidä, mutta sitä ei muualta kuitenkaan ole havainnut, kuin vasta päästölapusta. Mutta jos tuon kerran kuitenkin auki otat, niin eiköhän sieltä sitten lisää selviä.
 
Ylös Bottom