Hankook kitkat

keijokos

Aktiivinen jäsen
Vs: Hankook kitkat

Aivan uusista ei mutta edellisistä malleista on, olivat liukkaammat kuin nokialaiset mutta pärjäsin kyllä. Lievä pettymys kumminkin.

25pakkara

Jäsen

Aikomus on kokeilla, uskoisin, että tämä uusin versio on hyvinkin lähellä esim. Good Yearia. Hakkapeliitat ja Continentalit on Espan kokoluokassa aika tyyriin hintaiset omille maltillisille kilometreille...

plaivama

Nuorempi jäsen

Itsellä Dacia Lodgyssa uudet Hankookin kitkat. En suosittele! Todella pehmeät ja siten levottomat ajaa. Nyt ostaisin näistä jonkun: continental/michelin/nokia

lemmentalja

Jäsen

plaivama sanoi:
Itsellä Dacia Lodgyssa uudet Hankookin kitkat. En suosittele! Todella pehmeät ja siten levottomat ajaa. Nyt ostaisin näistä jonkun: continental/michelin/nokia
Continental on myös 15" (195/65, 185/65) löysä ja levoton ajaa. 17" (225/45) on jo matalamman profiilin takia parempi ajettava. 16" ei ole ollut, niin siitä en osaa sanoa.

KiPu

No ku mä luulin, et mä osaisin...

Hyvät on. Nyt kuukauden Lagunan alla 205/55R16 94T XL Hankook Winter i*cept iZ2 W616. Oli hetki jo oikeeta talveakin ja hyvin toimi.

Olen ajanut aina kitkoilla (27 vuotta) ja ei moitetta Hankookista verrattuna muihin.

Cliopatra

"Älä ryntäytä kylmää moottoria"

Nyt kolmas talvi Continetal 205/60/16" kitkoilla, ja en vaihtais pois. Erittäin hyvät ajaa ja tosi hiljaiset.

Speedjp

Jäsen

KiPu sanoi:
Hyvät on. Nyt kuukauden Lagunan alla 205/55R16 94T XL Hankook Winter i*cept iZ2 W616. Oli hetki jo oikeeta talveakin ja hyvin toimi.

Olen ajanut aina kitkoilla (27 vuotta) ja ei moitetta Hankookista verrattuna muihin.
Samat mulla lagunassa kanssa!

25pakkara

Jäsen

No nyt on vähän talvikelejäkin ollut. En ole valintaani katunut, tuntuvat toimivan ainakin omassa ajossani.

Toppe-Super5

Nuorempi jäsen
Nyt Megane III:ssa alla kierros uusia Hankook Winter iCept W616:ia . Normikoko 215/55 R16. Pehmeältä ja mukavalta tuntuu. Sadesää, vaikea vielä sanoa talviominaisuuksista. Hankintaa suunnitellessa luin rengasvertailut ja tämä malli tuntui tulevan siinä heti premium-renkaiden vanavedessä eri lehtien vertailuissa. Itselle tärkeää täällä etelässä on mukavuus ja hiljaisuus. Ne ominaisuudet ainakin ovat vertaansa vailla, joten olen vielä tyytyväinen. Kierroksen hinta paikallisessa liikkeessä 445 € alle asennettuna.

@ntsu

Jäsen
Ainakin uutena toimivat erinomaisesti. Kokemusta tosin vain viime talvelta, jolloin lunta ja jäätä oli vaikea löytää.

Ylös Bottom