Halpis renkaat rellussa.

hhelminen

Aktiivinen jäsen
Linlongin kesärenkailla olen lagunalla ajanut nyt 50718km ja vielä ajattelin alle laittaa.
Koko 215/50R17.
No huh kun on heittoa kulutuskestävyydessä (sinulle on kyllä osunut ihan superyksilöt kestävyyden kannalta), Suomalaisilla autofoorumeilla jotkut puhuvat että kesti 30tkm ja jotkut vain kertovat että kestivät "normaalisti" ja monilla tullut kudosvaurioita (jostain kumman syystä yleensä 3v iässä).
Eli on ihan sattuman kauppaa saatko hyvät yksilöt vai et..
Näitä ilmeisesti tehdään kiinassa aika monessa tehtaassa, johtuisiko siitä suuret erot?

epe

Jäsen
Minä olen ajanut Linglong kesärenkailla 40500km syksyllä oli vielä 3mm pintaa jäljellä, koko on 205/60-16.
Vaihdan uudet keväällä alle, kukin voi arvata mitkä tulee alle, viime kesänä ei ajo ominaisuuksien suhteen ollut muuta muutosta kuin
olivat hiukan äänekkäämmät kun aikaisemmin jolloin ne olivat äänettömät, jopa märkäpito oli vielä hyvä.

otto

tipan tuntija + mopar V8 hemi
broidini ajelee nykyään sitikan 3 diesseli pikassolla ja vannoo tuon linglongin laatuun ja kestävyyteen, ei kuitenkaan ole talvikummeissa vielä kiinan nakki alla, tykkää kitkoista (kivireki) ja lipsautti liukkaalla sen verran pihalle et sai toisen umpion paskaks ja SIINÄ MENI NAKKIRAHAT HUKKAAN!

Pudezzio

Jäsen
Okei nuo Primacyt tuntuu kyllä kestävän. Hyvät kyllä muutenkin. Loppuvaiheessa hieman äänekkäät, mutta niin on moni muukin. Onko kellään suosituksia koossa 215/60r17. Tulee Kadjariin. Siis kesärenkaista kyse. Vai laitanko suosista taas nuo Primacy 4 renkaat?
Laitoin alle Bridgestone Turanza T005. Tyytyväinen näihin ollut. Hiljaiset ja suunnan pitää hyvin.

otto

tipan tuntija + mopar V8 hemi
Nyt noilla ajettu n 26tkm, toki vaihdoin ne 4tkm sitten päikseen, ja menee vielä ainakin 20tkm ennenkuin menee vaihtoon, on ollunna hyvät kummit.

MTI

Aktiivinen jäsen

Nyt on linglongit ajettu loppuun, 55676km.
Nurkista alkaa kankaat kohta pilkisteleen, keskellä ei ihan merkissä vielä.
Uskaltaa ostaa uudestaankin.
Samassa ajassa Hakkapeliitta R2 kilometrejä on kertynyt 61952. 4mm merkit vielä näkyvissä ja vielä alle laitoin.

Ylös Bottom