Dusterin äänimerkki

LeHabi

Nuorempi jäsen
Dusteri siis pörisee pihassa. Vaimo totesi, että äänimerkki ei toimi. Kävin kokeilemassa ja toimi! Sitten lähdin itse liikenteeseen ja valot päällä, tietty. Kokeilin äänimerkkiä: ei toimi.

Siis valot päällä ei toimi ja ilman valoja toimii. 2011 mallinen vähän ajettu eikä juuri äänimerkkiä käytetty ja "töötti" siis on vasemman viiksen päässä. Sama viiksi, josta säädetään valot ja sumuvalot. Onko kenelläkään esiintynyt vastaavanlaista vikaa?

LeHabi

Nuorempi jäsen
Vs: Dusterin äänimerkki

Tuolla toisella puolella (RTF.fi) näyttääkin olevan "miljoona" keskustelua asiasta. Valmistusvirhe!

pasiv

Aktiivinen jäsen

Puolasta noita viiksiä saa alle 30€, jos se vain tuollainen on?
https://www.ebay.com/itm/DACIA-DOKKER-DUSTER-LOGAN-II-SANDERO-II-SWITCH-INDICATOR-LIGHT-STALK-8201167988/182491616243?epid=677482613&hash=item2a7d5913f3:g:~c8AAOSwuxFYypUs

LeHabi

Nuorempi jäsen

Kiitosta vinkistä Pasiv! Näyttää samanlaiselta näin ulkomuistista. Oletko itse tilannut kyseistä viikseä?

pasiv

Aktiivinen jäsen

En omista Dusteria valitettavasti, mutta itse ostaisin tuollaisen osan itse ja asentaisin paikoilleen. Säästö on melkoinen.

LeHabi

Nuorempi jäsen

Taitaa muuten tuo viiksi sittenkin olla uudemman mallin viiksi. Nimittäin diiseli meni vaihtoon 15-malliseen bensavehkeeseen ja siinä on just samanlainen. Saattaa silti sopia vanhempaankin.

Ylös Bottom